Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko new business directora w Walk

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko new business directora w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko new business directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

Szymon Olejniczakowski ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, związane przede wszystkim z prowadzeniem aktywnej sprzedaży produktów i usług oraz obsługą projektów. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał przy produkcji eventów. Pracował dla takich agencji jak: BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker (Partner of Promotion), HealthWay, Loyalty Point. W czasie swojej kariery miał okazję realizować projekty niemal z każdego obszaru marketingowego zarówno ATL, BTL, Digital, Social Media, Event, jak i PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do Walk przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów i tworzenie strategii new business.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij