TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

US Air Force wystartowało z kampanią rekrutacyjną skierowaną do kobiet

US Air Force wystartowało z kampanią rekrutacyjną skierowaną do kobiet
Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet oraz premiery filmu Marvela, w którym główną bohaterką jest kobieta-pilotka, Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych rozpoczęły kampanię rekrutacyjną skierowaną do płci żeńskiej.
O autorze
1 min czytania 2019-03-06

„Każdy superbohater ma własną historię o swoich początkach” – takimi słowami rozpoczyna się spot, zrealizowany w ramach najnowszej kampanii rekrutacyjnej US Air Force „Origin Story”, której celem jest dotarcie do kobiet i zachęcenia ich do wstąpienia w ich szeregi. Film przedstawia historie inspirujących kobiet, które tworzą Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych.

Kampanię stworzono z okazji tegorocznego Dnia Kobiet i nadchodzącego filmu Marvela o superbohaterach, w którym główną postacią jest kobieta-pilotka.

Za realizację odpowiada agencja GSD&M.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każda z nich była inna – czasem szokowały, czasem budziły podziw. Siedem kobiet, siedem niezwykłych Polek, o których nie zawsze pamiętamy, i siedem dobrze znanych ambasadorek, przypominających ich historie. Posłuchajcie niezwykłych portretów audio, przygotowanych przez Storytel na Dzień Kobiet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się