US Air Force wystartowało z kampanią rekrutacyjną skierowaną do kobiet

US Air Force wystartowało z kampanią rekrutacyjną skierowaną do kobiet

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet oraz premiery filmu Marvela, w którym główną bohaterką jest kobieta-pilotka, Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych rozpoczęły kampanię rekrutacyjną skierowaną do płci żeńskiej.

„Każdy superbohater ma własną historię o swoich początkach” – takimi słowami rozpoczyna się spot, zrealizowany w ramach najnowszej kampanii rekrutacyjnej US Air Force „Origin Story”, której celem jest dotarcie do kobiet i zachęcenia ich do wstąpienia w ich szeregi. Film przedstawia historie inspirujących kobiet, które tworzą Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanię stworzono z okazji tegorocznego Dnia Kobiet i nadchodzącego filmu Marvela o superbohaterach, w którym główną postacią jest kobieta-pilotka.

Za realizację odpowiada agencja GSD&M.

PS

Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.

PS2

Każda z nich była inna – czasem szokowały, czasem budziły podziw. Siedem kobiet, siedem niezwykłych Polek, o których nie zawsze pamiętamy, i siedem dobrze znanych ambasadorek, przypominających ich historie. Posłuchajcie niezwykłych portretów audio, przygotowanych przez Storytel na Dzień Kobiet.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij