„Każdy superbohater ma własną historię o swoich początkach” – takimi słowami rozpoczyna się spot, zrealizowany w ramach najnowszej kampanii rekrutacyjnej US Air Force „Origin Story”, której celem jest dotarcie do kobiet i zachęcenia ich do wstąpienia w ich szeregi. Film przedstawia historie inspirujących kobiet, które tworzą Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych.
Kampanię stworzono z okazji tegorocznego Dnia Kobiet i nadchodzącego filmu Marvela o superbohaterach, w którym główną postacią jest kobieta-pilotka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację odpowiada agencja GSD&M.
PS
Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każda z nich była inna – czasem szokowały, czasem budziły podziw. Siedem kobiet, siedem niezwykłych Polek, o których nie zawsze pamiętamy, i siedem dobrze znanych ambasadorek, przypominających ich historie. Posłuchajcie niezwykłych portretów audio, przygotowanych przez Storytel na Dzień Kobiet.