US Air Force wystartowało z kampanią rekrutacyjną skierowaną do kobiet

US Air Force wystartowało z kampanią rekrutacyjną skierowaną do kobiet

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet oraz premiery filmu Marvela, w którym główną bohaterką jest kobieta-pilotka, Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych rozpoczęły kampanię rekrutacyjną skierowaną do płci żeńskiej.

„Każdy superbohater ma własną historię o swoich początkach” – takimi słowami rozpoczyna się spot, zrealizowany w ramach najnowszej kampanii rekrutacyjnej US Air Force „Origin Story”, której celem jest dotarcie do kobiet i zachęcenia ich do wstąpienia w ich szeregi. Film przedstawia historie inspirujących kobiet, które tworzą Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanię stworzono z okazji tegorocznego Dnia Kobiet i nadchodzącego filmu Marvela o superbohaterach, w którym główną postacią jest kobieta-pilotka.

Za realizację odpowiada agencja GSD&M.

PS

Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.

PS2

Każda z nich była inna – czasem szokowały, czasem budziły podziw. Siedem kobiet, siedem niezwykłych Polek, o których nie zawsze pamiętamy, i siedem dobrze znanych ambasadorek, przypominających ich historie. Posłuchajcie niezwykłych portretów audio, przygotowanych przez Storytel na Dzień Kobiet.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij