2 tony karmy dla kotów zebrane w ramach akcji #2TonyNaBezdomneOgony

Dobiegła końca akcja #2TonyNaBezdomneOgony zorganizowana przez Karmimy Psiaki we współpracy z National Geographic Wild, w ramach której przez cały luty można było kupować karmę dla wybranych kociaków ze schronisk w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-03-06

Inicjatywę wsparli Michał Żebrowski, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr, Beata Pawlikowska, Malwina Roczniok i Ewelina Gac. Dzięki akcji do placówek w Zielonej Górze, Szczecinku, Tarnowskich Górach, Racławicach, Puławach, Głownie, Kołobrzegu i Skawinie trafią łącznie 2 tony karmy.

Podstawowym problemem, z jakim borykają się schroniska w Polsce, jest wykarmienie dużej liczby zwierząt. Właśnie dlatego powstała akcja #2TonyNaBezdomneOgony, która miała na celu uzbieranie jak największej ilości karmy dla bezdomnych kociaków.

Na stronie www.karmimypsiaki.pl/2tonynabezdomneogony została umieszczona baza zdjęć kotów przebywajacych w schroniskach w Zielonej Górze, Szczecinku, Tarnowskich Górach, Racławicach, Puławach, Głownie, Kołobrzegu i Skawinie. Każdy z nich miał przypisany koszyk z różnymi produktami. Użytkownik sam mógł zdecydować, które z nich – i w jakiej liczbie – kupić.

Do wspierania kociaków na swoich mediach społecznościowych zachęcali Michał Żebrowski, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr, Beata Pawlikowska, Malwina Roczniok i Ewelina Gac.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ciągu zaledwie czterech tygodni kupiono łącznie 2 tony karmy dla bezdomnych zwierzaków. Trafi ona bezpośrednio do placówek, w których przebywają bezdomne kociaki.

Akcja #2TonyNaBezdomneOgony odbywała się w ramach kolejnej edycji Miesiąca z Wielkimi Kotami, podczas którego widzowie kanału National Geographic Wild przez cały luty codziennie o 22:00 mogli oglądać programy dokumentalne poświęcone problemom wielkich kocich drapieżników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się