Hand Made obsługuje Pilsnera Urquella w social mediach

Agencja reklamowa Hand Made zajmie się kompleksową obsługą mediów społecznościowych i działaniami promocyjnymi w tych kanałach dla kolejnej marki piwnej z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
O autorze
1 min czytania 2019-03-12

Działania na Facebooku i Instagramie marki stanowią adaptację globalnej komunikacji na naszym rynku. Hand Made odpowiadać będzie również za dodatkowe akcje promocyjne w digitalu. 

Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska) to ikona czeskiego piwa, pierwszy złocisty pilzner na świecie. Po raz pierwszy uwarzony został w 1842 roku w nowo wybudowanym browarze w czeskim Pilznie przez mistrza piwowarskiego i wizjonera Josefa Grolla. Od tego czasu nieprzerwanie cieszy się uznaniem piwoszy na całym świecie. Do dziś warzony jest wyłącznie z trzech składników pochodzących od lat z tych samych czeskich regionów: miękkiej pilzneńskiej wody, jasnego słodu jęczmiennego i chmielu Saaz. 

Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Agencja i prowadzone przez nią w 2018 r. działania zostały wysoko ocenione przez Wydawnictwo Press (5/5!), a tym samym Hand Made znajduje się w ścisłej czołówce agencji reklamowych w Polsce. W ubiegłym roku agencja została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj