Budweiser przekształca swoje seksistowskie reklamy z lat 50. i 60.

Budweiser przekształca swoje seksistowskie reklamy z lat 50. i 60.
Budweiser postanowił przemienić swoje seksistowskie reklamy z drugiej połowy XX w. w taki sposób, by dostosowały się do obecnych czasów.
O autorze
0 min czytania 2019-03-13

Marka Budweiser postanowiła zadośćuczynić za swoje seksistowskie reklamy, które w stereotypowy sposób przedstawiały kobiety i mężczyzn. Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet, brand zaprezentował nowe kreacje, które zostały przekształcone w taki sposób, by adaptowały się do naszych obecnych czasów.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Nie jest tajemnicą fakt, że reklamodawcy z lat 40., 50. i 60. widzieli kobiety jako idealne gospodynie domowe, które pół życia spędzają w kuchni, chętnie przyjmowałyby klapsy, gdyby odważyły się kupić nieświeżą kawę i przynosiłyby śniadanie na kolanach mężowi, gdy ten miał modny krawat. Zobaczcie, jak pewien fotograf odwrócił role płci w seksistowskich reklamach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority wydała oświadczenie, w którym zakazała publikacji seksistowskich reklam. Wielka Brytania przyjęła też nowe regulacje, które mają skuteczniej chronić dzieci przed zbyt łatwym dostępem do pornografii.