Budweiser przekształca swoje seksistowskie reklamy z lat 50. i 60.

Budweiser przekształca swoje seksistowskie reklamy z lat 50. i 60.

Budweiser postanowił przemienić swoje seksistowskie reklamy z drugiej połowy XX w. w taki sposób, by dostosowały się do obecnych czasów.

Marka Budweiser postanowiła zadośćuczynić za swoje seksistowskie reklamy, które w stereotypowy sposób przedstawiały kobiety i mężczyzn. Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet, brand zaprezentował nowe kreacje, które zostały przekształcone w taki sposób, by adaptowały się do naszych obecnych czasów.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Nie jest tajemnicą fakt, że reklamodawcy z lat 40., 50. i 60. widzieli kobiety jako idealne gospodynie domowe, które pół życia spędzają w kuchni, chętnie przyjmowałyby klapsy, gdyby odważyły się kupić nieświeżą kawę i przynosiłyby śniadanie na kolanach mężowi, gdy ten miał modny krawat. Zobaczcie, jak pewien fotograf odwrócił role płci w seksistowskich reklamach.

PS2

Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority wydała oświadczenie, w którym zakazała publikacji seksistowskich reklam. Wielka Brytania przyjęła też nowe regulacje, które mają skuteczniej chronić dzieci przed zbyt łatwym dostępem do pornografii.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij