Podwórko Talentów NIVEA już po raz piąty

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Podwórko Talentów NIVEA już po raz piąty

Ruszyła piąta edycja akcji Podwórko Talentów NIVEA, która nawiązuje do działań marki z 2018 roku. W ramach akcji NIVEA ponownie wybuduje 20 wyjątkowych placów zabaw składających się z 3 stref: sportowej, naukowej i artystycznej.

Podwórko Talentów to oryginalna przestrzeń zaprojektowana specjalnie przez NIVEA, która integruje dzieci, zachęca je do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu oraz inspiruje do rozwijającej zabawy. Oprócz tego, sprzyja jakościowemu spędzaniu czasu z rodziną.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku do wygrania jest również 300 zestawów gier edukacyjnych, a na stronie akcji można bezpłatnie pobrać przygotowane przez pedagogów konspekty zajęć dla dzieci.

W konkursie mogą wziąć udział szkoły, gminy oraz spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe. Wystarczy wysłać zgłoszenie za pośrednictwem formularza online. Ale można tego dokonać poprzez przygotowanie prezentacji lub filmu przedstawiającego talenty dzieci. Tworząc materiał należy zainspirować się flagową piosenką, która towarzyszy akcji. To utwór nawiązujący do znanego hitu „Z pamiętnika młodego zielarza” z filmu  „Akademia Pana Kleksa” (kompozytor: Andrzej Korzyński, tekst: Krzysztof Gradowski). Nowy tekst na potrzeby kampanii napisali  Piotr Gorzkowski i Bartek Wiśniewski z agencji GoldenSubmarine. Utwór nagrany został w warszawskim studiu.

Na zgłoszenia lokalizacji uczestnicy mają czas do 14 kwietnia. Z przesłanych filmów i prezentacji jury wybierze 5 najlepszych pomysłów i nagrodzi ich autorów Podwórkami jeszcze przed startem głosowania. Kolejne 15 Podwórek Talentów NIVEA, wybranych zostanie przez internautów, w drodze głosowania. Akcja ruszyła na początku lutego, a wszystkich zwycięzców (w drodze głosowania) poznamy do 21 czerwca 2019 r.

Za całość działań digitalowych– od koncepcji, przez koordynację, po jej realizację – odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij