Dariusz Pawlak objął stanowisko strategy plannera w Peppermint

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dariusz Pawlak objął stanowisko strategy plannera w Peppermint

Do zespołu Peppermint dołączył Dariusz Pawlak. Na stanowisku strategy plannera wesprze agencję w rozwijaniu konceptów komunikacji dla kluczowych klientów.

Dariusz Pawlak posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Do Peppermint przeszedł z agencji Generations Family & Young Marketing, gdzie przez prawie 3 lata pełnił funkcję stratega i new business managera. Odpowiadał za kluczowy projekt edukacyjny, konferencję „Family Thinking”, wprowadzający agencję na rynek po procesie rebrandingu.

Doświadczenie zdobywał realizując projekty edukacyjne w agencji Eduinvest, gdzie brał udział w tworzeniu i implementacji Akademii Rozwoju Allegro, Akademii Rozwoju e-Commerce czy eventów z cyklu Google Agency Day. Posiada również doświadczenie w realizacji działań wspierających startupy oraz firmy z branży technologicznej. Jako dyrektor kreatywny i członek zarządu agencji Hyperspace brał udział w organizacji międzynarodowych eventów wspierających scenę startupową takich jak Startup Summit czy ICT Summit.

Dariusz Pawlak ma w portfolio pracę dla klientów takich jak: Nestle, Intersnack, Lego, Lorenz Bahlsen Snack-World, Ferrero, PGNiG, Danone, Allegro, IBM, Google, PKO, Ministerstwo Finansów czy PARP.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij