TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza kampania społeczne „Wciąż jestem tym, kim byłem” z udziałem Agaty Buzek, Jerzego Stuhra i Cyber Mariana

Kampania organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej.
O autorze
1 min czytania 2019-03-14

Zaproszenie do udziału w kampanii przyjęło troje ambasadorów – Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian, którzy włączyli się do akcji jako lektorzy trzech filmów animowanych. Animacje, stworzone przez Better Story Studio, mają na celu naświetlenie problemów emocjonalnych, z jakimi muszą radzić sobie dzieci doświadczające choroby nowotworowej – zarówno te będące w trakcie długotrwałego leczenia, jak i po jego zakończeniu, wracające do domu i do szkoły po długim pobycie w szpitalu związanym z terapią onkologiczną. Zmiana wyglądu, poczucie wyobcowania, a także lęk przed nawrotem choroby to jedne z wielu problemów, z jakimi muszą zderzyć się ozdrowieńcy.

– Chciałabym, aby te animacje spowodowały rozmowę i dyskusję na temat trudnych emocji, z jakimi muszą radzić sobie dzieci, które zostały wyrwane na pewien czas, przez chorobę, ze swojego środowiska. Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy – podkreśla pomysłodawczyni akcji i członek Zarządu Fundacji, Emilia Kotarska.

Każdy z filmów opowiada inną historię dziecka chorego na nowotwór. Szczególną uwagę staraliśmy się zwrócić na relacje z rówieśnikami, które dla chorych dzieci bywają źródłem ogromnego wsparcia, ale nieraz – przez brak wiedzy, jak się zachować – powodują dodatkowe trudności emocjonalne. – Do kampanii zaprosiliśmy ambasadorów, którzy, tak jak bohaterowie animacji, doświadczyli choroby nowotworowej. Jesteśmy wdzięczni, że gwiazdy tego formatu zgodziły się wziąć udział w naszym projekcie – komentuje Bartłomiej Foszer, właściciel Better Story Studio.

Animacje zostaną wykorzystane podczas warsztatów dla nauczycieli i podczas zajęć z dziećmi. – W ramach akcji i dzieci chore, i ich rodzice mogą otrzymać pomoc współpracującego z Fundacją psychoonkologa – Marty Rusek z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii. Zachęcamy do kontaktu i współpracy także szkoły, media i wszystkie zainteresowane instytucje, aby dotrzeć z przekazem możliwie jak najszerzej – podkreśla Sandra Kaczmarek, właścicielka agencji TOUCH.PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Historia Zosi, opowiedziana przez Agatę Buzek:

Historia Wojtka, opowiedziana przez Jerzego Stuhra:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Historia Janka, opowiedziana przez Cyber Mariana:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za stworzenie animacji odpowiedzialne jest Better Story Studio, natomiast za działania public relations TOUCH.PR.