Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

W Galerii Łomianki otwarto Punkt Adopcji Roślin

W Galerii Łomianki otwarto Punkt Adopcji Roślin
W Galerii Łomianki powstał Punkt Adopcji Roślin, w którym każdy może oddać niechciany kwiat bądź zabrać jeden z pozostawionych i stworzyć dla niego nowy dom.
O autorze
1 min czytania 2019-03-19

W podwarszawskiej Galerii Łomianki otwarty został specjalny Punkt Adopcji Roślin, dzięki któremu każdy będzie mógł działać w duchu idei zero waste – przynosząc niechciany kwiat do punktu, gdzie z pewnością odnajdzie on nowego właściciela.

– Jesteśmy galerią przyjazną zieleni i naturze, dlatego idea zero waste jest nam niezwykle bliska. Zamiast wynoszenia niechcianych roślin na śmietnik, proponujemy klientom skorzystanie z naszego punktu adopcji, który na stałe zagościł w Galerii Łomianki – mówi Dagmara Michalec, marketing manager, Galeria Łomianki.

PS

W ub. r., w głównym holu biurowca Bałtyk w Poznaniu pojawiła się niezwykła roślinna strefa. Projekt miał na celu zwrócenie uwagi na rolę zielonej infrastruktury i potrzebę dbania o przestrzeń, w której funkcjonujemy na co dzień.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Z myślą o osobach ze spektrum autyzmu, Galeria Katowicka otworzyła specjalny Pokój Wyciszeń, w którym mogą one odreagować napięcia, wyciszyć się, odseparować od różnorodnych bodźców związanych z wizytą w centrum handlowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W marcu br. IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe przeprowadziły akcję Szafa DOBRA. W ramach inicjatywy powstały wyjątkowe szafy DOBRA, do których można było przekazać nieużywane ubrania (oczywiście w dobrym stanie). Cała zebrana odzież trafiła do gdańskiej Fundacji DROGA