Wszyscy dobrze wiemy, że Facebook, YouTube czy Instagram są jednymi z najpopularniejszych platform społecznościowych. Ale czy tak było zawsze? Filmik zatytułowany “Top 10 Most Popular Social Media Platforms (2014-2019)” obrazuje jak na przestrzeni pięciu lat zmieniała się popularność serwisów społecznościowych – które wskoczyły na wyższe miejsca, a które kompletnie z rankingu zniknęły.
Tutaj z kolei ranking 15 najpopularniejszych marek od 2000 do 2018 roku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Amazon jest najbardziej wartościową marką świata według firmy Brand Finance. Na drugim miejscu znalazł się brand Apple, wyceniony na 153,6 mld dolarów, zaś na trzecim Google, o wartości 142,8 mld dolarów.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024