Mały Głód opanował YouTube – zestawienie YouTube Ads Leaderboard za luty 2019 r

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mały Głód opanował YouTube – zestawienie YouTube Ads Leaderboard za luty 2019 r

W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt.

Pierwsze miejsce w zestawieniu za luty zajęła reklama Danio i władca głodowej krainy. W filmie możemy oglądać, jak król Głodowej Krainy, czyli oczywiście dobrze znany Mały Głód, zostaje pokonany przez niezwyciężony serek Danio. Drugą pozycję na podium zdobył ING Bank Śląski z reklamą Ile możesz mieć, a ile oszczędzić 45s | ING Bank Śląski z ciekawym spojrzeniem na dzisiejszy konsumpcjonizm i ofertą prowadzenia konta oszczędnościowego. Trzecie miejsce to Purina Poland oraz spot ONE DUAL NATURE karma wspomagająca odporność Twojego kota. Z wideo możemy dowiedzieć się że moda na zdrowe odżywianie i super foods dotarła także do kocich konsumentów. W karmie Dual Nature zawiera się już bowiem tak popularna ostatnio spirulina.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czwarte miejsce to ponownie Mały Głód, tym razem w reklamie Danio. Głód over. W tej kreacji żółty potworek trafia do gry przypominającej Super Mario Bros i po raz kolejny zostaje pokonany przez nieustraszony serek Danio. Warto zauważyć, że obydwa spoty Danone, jakie trafiły do rankingu, trwają jedynie 12 sekund, co oznacza coraz większą popularność krótkich form wideo. Do zestawienia zakwalifikowała się również reklama smartwatchy od Louis Vuitton Are you an explorer? Introducing the new Louis Vuitton Tambour Horizon, w której możemy podziwiać Sophie Turner.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij