Zmiany w Infoshare odbyły się w duchu koncepcji kreatywnej Shareworthy, wypracowanej wspólnie z agencją brandingową Engram.
– Koncepcja ta podkreśla misję i wartości, którymi kierujemy się od początku istnienia Infoshare – chcemy dzielić się z naszymi uczestnikami tym, co wartościowe. Z jednej strony oferujemy bowiem ekspercką wiedzę, a z drugiej – stwarzamy przestrzeń do networkingu i zdobywania nowych kontaktów, dzielenia się informacjami oraz zderzania opinii. Oczywiście aspekt technologiczny pozostaje tu najważniejszy, bo nowe technologie są tym, co spaja nasze działania – mówi Grzegorz Borowski, co-founder & CEO Infoshare.
Zobacz również
Nowa identyfikacja wizualna objęła wszystkie elementy marki.
– Efekt finalny tych prac, czyli nowa linia wizualna marki Infoshare jest wypadkową tego, jak chcieliśmy unowocześnić markę, a jakie cechy – te które się zakorzeniły – chcieliśmy zachować. Istotniejszymi kwestiami były prosty znak graficzny oparty na liternictwie oraz czerwony kolor, który był podstawą dotychczasowego wizerunku. Ze względu na szeroką działalność Infoshare podeszliśmy do tematu systemowo, tworząc wizualny język marki o oparty unikalne, dynamiczne layouty, świeżą kolorystykę, minimalistyczne ilustracje czy ikony. Sam znak jest w istocie fundamentem dla identyfikacji, ale jednocześnie bardzo małym elementem rozbudowanego systemu – dodaje Adam Ignaciuk, partner & senior designer w Engram.
Nową linię wizualną konferencji w pełnej odsłonie będzie można zobaczyć podczas tegorocznej edycji Infoshare, którą zaplanowano na 8 i 9 maja w Gdańsku. Cały proces prowadzony jest w formule „open rebranding”, co oznacza, że do każdego etapu prac angażowana jest społeczność Infoshare. Do tej pory odbyły się między innymi konsultacje strategiczne i badania fokusowe, dzięki którym udało się na nowo zdefiniować potrzeby odbiorców marki i wytyczyć kierunek rozwoju. Kolejnym etapem będzie wspólne tworzenie strony internetowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Proces odświeżenia marki został powierzony agencji brandingowej Engram specjalizującej się w przeprowadzaniu procesów brandingowych dla marek m.in. z sektora nowych technologii, przemysłu, nauki i medycyny. Autor kilkudziesięciu systemów identyfikacji, w tym dla Grupy Pracuj, Mevo – Roweru Metropolitalnego, GFKM – Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego czy Biobanku Fahreheita.
Słuchaj podcastu NowyMarketing