Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Szkolni przyjaciele z reklamy Hochland powracają w nowej kampanii marki z okazji jej 25-lecia na rynku

Kiedy wiele lat temu na ekranach zagościła kultowa już dziś reklama SZKOLNI PRZYJACIELE, z dziećmi wymieniającymi się pysznymi kanapkami, nikt nie mógł przypuszczać, że po latach aktorzy ponownie spotkają się na planie zdjęciowym. W taki wyjątkowy sposób Hochland świętuje 25 lat obecności na rynku.
O autorze
1 min czytania 2019-03-21

Przez ćwierć wieku zmienić może się praktycznie wszystko. Ale najlepiej smakuje to, co ponadczasowe, tak jak… pyszny smak serów Hochland! Z okazji 25 lat na rynku, firma Hochland przygotowała dla swoich fanów jedyną w swoim rodzaju, sentymentalną podróż w czasie…

Wszyscy pamiętamy reklamę z dwójką uczniów, którzy na parkowej ławce wymieniali się kanapkami. Po latach Hochland odszukał głównych bohaterów, którzy – jak się okazało – przyjaźnią się od czasów nagrania kultowej reklamy! Odtwórcy głównych ról, teraz już dorośli, tym razem wcielili się w rolę małżeństwa, które razem z dziećmi wraca na parkową ławeczkę przypominającą im o beztroskich, szkolnych czasach i… serkach Hochland, które nadawały tamtym chwilom wyjątkowy smak.

Dzielenie się pozytywnymi emocjami, energią, zawsze rodzi coś dobrego – dlatego dziś Hochland Polska dzieli się ze swoimi klientami nie tylko wyśmienitymi serami i kulinarnymi inspiracjami, lecz także wspaniałymi nagrodami, jakie można wygrać w wielkiej loterii urodzinowej. W najnowszej loterii do wygrania jest 5 rodzinnych, bogato wyposażonych aut Jeep Renegade i wiele nagród pieniężnych przyznawanych każdego dnia – 25 x 100 zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W styczniu br., po 20 latach przerwy, marka Milka zdecydowała się przywrócić swojego kultowego Świstaka, który tym razem wystąpił w kampanii kremu Patamilka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Także IKEA postanowiła po latach odświeżyć jedną ze swoich reklam. W kampanii Lamp 2 marka kontynuuje historię lampy sprzed 16 lat i przekonuje, że stare przedmioty mogą zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.