Szkolni przyjaciele z reklamy Hochland powracają w nowej kampanii marki z okazji jej 25-lecia na rynku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Szkolni przyjaciele z reklamy Hochland powracają w nowej kampanii marki z okazji jej 25-lecia na rynku

Kiedy wiele lat temu na ekranach zagościła kultowa już dziś reklama SZKOLNI PRZYJACIELE, z dziećmi wymieniającymi się pysznymi kanapkami, nikt nie mógł przypuszczać, że po latach aktorzy ponownie spotkają się na planie zdjęciowym. W taki wyjątkowy sposób Hochland świętuje 25 lat obecności na rynku.

Przez ćwierć wieku zmienić może się praktycznie wszystko. Ale najlepiej smakuje to, co ponadczasowe, tak jak... pyszny smak serów Hochland! Z okazji 25 lat na rynku, firma Hochland przygotowała dla swoich fanów jedyną w swoim rodzaju, sentymentalną podróż w czasie...

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wszyscy pamiętamy reklamę z dwójką uczniów, którzy na parkowej ławce wymieniali się kanapkami. Po latach Hochland odszukał głównych bohaterów, którzy – jak się okazało – przyjaźnią się od czasów nagrania kultowej reklamy! Odtwórcy głównych ról, teraz już dorośli, tym razem wcielili się w rolę małżeństwa, które razem z dziećmi wraca na parkową ławeczkę przypominającą im o beztroskich, szkolnych czasach i... serkach Hochland, które nadawały tamtym chwilom wyjątkowy smak.

Dzielenie się pozytywnymi emocjami, energią, zawsze rodzi coś dobrego – dlatego dziś Hochland Polska dzieli się ze swoimi klientami nie tylko wyśmienitymi serami i kulinarnymi inspiracjami, lecz także wspaniałymi nagrodami, jakie można wygrać w wielkiej loterii urodzinowej. W najnowszej loterii do wygrania jest 5 rodzinnych, bogato wyposażonych aut Jeep Renegade i wiele nagród pieniężnych przyznawanych każdego dnia – 25 x 100 zł.

PS

W styczniu br., po 20 latach przerwy, marka Milka zdecydowała się przywrócić swojego kultowego Świstaka, który tym razem wystąpił w kampanii kremu Patamilka.

PS2

Także IKEA postanowiła po latach odświeżyć jedną ze swoich reklam. W kampanii Lamp 2 marka kontynuuje historię lampy sprzed 16 lat i przekonuje, że stare przedmioty mogą zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij