Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Świnie w warszawskim metrze – nowa akcja organizacji Compassion Polska

Świnie w warszawskim metrze – nowa akcja organizacji Compassion Polska
Jedziesz rano metrem i czujesz ścisk? Nie możesz się nawet za bardzo obrócić? Trochę niewygodnie, prawda? A teraz wyobraź sobie, że spędzasz tak... pół swojego życia. Albo całe. Organizacja Compassion Polska ruszyła właśnie z wyjątkową akcją w warszawskim metrze.
O autorze
1 min czytania 2019-03-22

We wszystkich wagonach obu linii „jeżdżą” zwierzęta: króliki i świnie upchnięte w metalowych klatkach, ściśnięte pomiędzy prętami. Na pytanie „Czy zwierzęta cierpią, mają świadomość i czują ból?” Compassion Polska odpowiada: „3 razy TAK! Zwłaszcza te zamknięte w klatkach”.

Organizacja prowadzi aktualnie w Polsce wielką kampanię i zbiera podpisy pod Europejską Inicjatywą Obywatelską, której celem jest całkowite zakazanie hodowli klatkowej. Wymagany jest 1 milion podpisów, a jeśli to minimum zostanie uzbierane, w Europie może zmienić się cały system produkowania żywności.

Ambasadorami Inicjatywy w Polsce są m.in. Mateusz Damięcki i Barbara Kurdej-Szatan. Billboardy zostały umieszczone na trzech stacjach metra: Centrum, Politechnika i Świętokrzyska, a plakaty w każdym wagonie warszawskiego metra. Akcja będzie trwała do końca marca.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

8 października 2018 roku w kinie Atlantic w Warszawie odbyła się polska premiera Europejskiej Inicjatywy Obywatelskiej – „Koniec Epoki Klatkowej”, w której główne role zagrali aktorzy: Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki. Aktorzy wcieli się w role zwierząt, które hodowane są w klatkach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing