Ci, którzy jeszcze nie wiedzą – #TrashChallenge ma swój początek na Facebook. Zaczęło się od wpisu, w którym jeden z użytkowników zamieścił dwa zdjęcia. Na jednym – dzikie wysypisko, na drugim – to samo miejsce wysprzątane na błysk. Fotografia natomiast została okraszona opisem – „Nowe wyzwanie dla was, znudzone nastolatki. Zróbcie zdjęcie miejsca, które potrzebuje sprzątania i pokażcie, co z nim zrobiliście”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do akcji dołączyła już m.in. redakcja Wirtualnej Polski. Teraz wyzwaniu podejmuje się salon WoshWosh, który 27 marca od godziny 9:00 będzie sprzątać park im. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego na warszawskim powiślu. Do pomocy zaprasza też inne osoby, które chcą zrobić coś dobrego dla naszej planety. A w ramach miłego bonusu, WoshWosh oferuje 25% zniżki na swoje usługi.
Zachęcamy do sprawdzenia innych akcji salonu WoshWosh.
Słuchaj podcastu NowyMarketing