Dangerous Brexit: niebezpieczna promocja nowego filmu

Dangerous Brexit: niebezpieczna promocja nowego filmu

W ramach promocji nowego brytyjskiego filmu „Brexit”, który niebawem będzie dostępny na rosyjskiej platformie Okko, przygotowano niebezpieczną kampanię outdoorową, będącą odzwierciedleniem ciężkiego okresu w historii Wielkiej Brytanii.

Temat Brexitu nie schodzi z czołówek magazynów i portali na całym świecie już od kilku lat. Do dnia dzisiejszego nie są znane oficjalne postanowienia dotyczące wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Jeżeli brytyjski rząd nie dojdzie do konsensusu w kwestii tych ustaleń, Zjednoczone Królestwo czeka tzw. twardy Brexit.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2019 roku w Wielkiej Brytanii zaprezentowało film telewizyjny traktujący o Brexicie. Teraz, z okazji pojawienia się produkcji na rosyjskiej platformie Okko, przygotowano nietypową kampanię outdoorową, odzwierciedlającą niebezpieczny i ciężki okres w historii Wielkiej Brytanii, jakim jest Brexit.

PS

W związku z tym, że wokół Brexitu wciąż jest dużo zamieszania i politycy brytyjscy nie mogą dojść do porozumienia, KFC UK postanowiło dobrodusznie doradzić Theresie May w kwestii zawierania umów.

PS2

W 2016 roku oficjalnie ogłoszono, że Wielka Brytania wychodzi z UE. Jak wówczas reagowały marki na Brexit?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij