Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dangerous Brexit: niebezpieczna promocja nowego filmu

Dangerous Brexit: niebezpieczna promocja nowego filmu
W ramach promocji nowego brytyjskiego filmu „Brexit”, który niebawem będzie dostępny na rosyjskiej platformie Okko, przygotowano niebezpieczną kampanię outdoorową, będącą odzwierciedleniem ciężkiego okresu w historii Wielkiej Brytanii.
O autorze
1 min czytania 2019-03-25

Temat Brexitu nie schodzi z czołówek magazynów i portali na całym świecie już od kilku lat. Do dnia dzisiejszego nie są znane oficjalne postanowienia dotyczące wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Jeżeli brytyjski rząd nie dojdzie do konsensusu w kwestii tych ustaleń, Zjednoczone Królestwo czeka tzw. twardy Brexit.

W 2019 roku w Wielkiej Brytanii zaprezentowało film telewizyjny traktujący o Brexicie. Teraz, z okazji pojawienia się produkcji na rosyjskiej platformie Okko, przygotowano nietypową kampanię outdoorową, odzwierciedlającą niebezpieczny i ciężki okres w historii Wielkiej Brytanii, jakim jest Brexit.

PS

W związku z tym, że wokół Brexitu wciąż jest dużo zamieszania i politycy brytyjscy nie mogą dojść do porozumienia, KFC UK postanowiło dobrodusznie doradzić Theresie May w kwestii zawierania umów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W 2016 roku oficjalnie ogłoszono, że Wielka Brytania wychodzi z UE. Jak wówczas reagowały marki na Brexit?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się