Na ostatniej stronie brytyjskiego magazynu pojawiła się pełnowymiarowa reklama KFC UK, w której umieszczono kupony z promocyjnymi ofertami do sieci fast-foodowej, zaś nad nimi widniał napis „Theresa, here’s how you do a deal”.
Reklama ta jest świetnym real time marketingiem w związku z trwającymi negocjacjami w brytyjskim parlamencie, dotyczącymi warunków wyjścia Wielkiej Brytanii w Unii Europejskiej.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Mother London.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
zdjęcia: Mother London
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Przepis na promocję według KFC? Wykorzystać krytyczny komentarz na temat danej potrawy, by zapowiedzieć wprowadzenie do oferty jej nowej, ulepszonej wersji.
PS2
W 2016 roku oficjalnie ogłoszono, że Wielka Brytania wychodzi z UE. Jak wówczas reagowały marki na Brexit?