Sizeer w nowej kampanii pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”

Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast.
O autorze
1 min czytania 2019-03-25

Nowa kampania, to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it, kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman, Outfoot i Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu, każdy stanie się pewnym siebie STREET HERO. This is how we do it! – mówi Sizeer.



Trzon kampanii stanowią kreacje wideo, które z jednej strony, prezentują street bohatrerów, a zarazem przekazują wartości, tak istotne w kreowaniu oryginalnego wizerunku. Koncepcja kreacji zainspirowana została premierami filmów o superbohaterach, w które obfitować będzie 2019 rok. Natomiast kanwą konstrukcji reżyserskiej materiałów wizerunkowych stała się postać Michaela Peny i jego sposobu opowiadania zdarzeń. Każdy z filmów kończy wizerunek kozy, która jest nie tylko pupilem teamu Streest Heroes. Jej postać to mrugnięcie okiem do odbiorcy, a zarazem lajtmotive komunikacji. GOAT, w amerykańskim slangu, to #greatestofalltime – czyli osoba wyjątkowa, niezwykła lub sytuacja, która zyskuje takie miano.

Media mix promujący kampanię opiera się na reklamach wideo w sieci kin oraz płatnych formach w kanałach social media, jak: YouTube, Facebook oraz Instagram. Towarzyszą temu również działania w centrach handlowych, a uzupełnieniem całości są GIFy oraz 20 krótkich filmów produktowych, a także zdjęcia, składające się na lookbook nowej kolekcji. Za produkcję materiałów odpowiada BRPD Films, natomiast koncepcja została przygotowana przez zespół Sizeer.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj