zdjęcie: depositphotos.com
Chris Capossela, szef marketingu w firmie Microsoft, w tym roku poprosił swoich współpracowników o powstrzymanie się od robienia jakichkolwiek dowcipów osobom wewnątrz firmy oraz swoim partnerom biznesowym w dniu 1 kwietnia. Mail z taką treścią trafił do wszystkich pracowników firmy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mimo że Capossela nie uważa prima aprilis za coś złego, to jego zdaniem robione z tej okazji żarty mogą przynieść więcej szkód niż korzyści. Chodzi w tym przypadku o straty wizerunkowe, na które, zdaniem menedżera, branża technologiczna jest szczególnie narażona.
PS
Jakie psikusy zrobiły marki w 2018 roku z okazji prima aprilis?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A tu podsumowanie markowych psikusów z 2016 roku 😉