19-letni youtuber przez tydzień udawał bogacza na Instagramie – to sprawiło, że stał się popularny

19-letni youtuber przez tydzień udawał bogacza na Instagramie – to sprawiło, że stał się popularny
Młody youtuber z Wielkiej Brytanii postanowił obnażyć brutalną prawdę na temat Instagrama – przez tydzień udawał bogatego dzieciaka, co przyniosło mu dużą popularność i rzeszę obserwujących.
O autorze
1 min czytania 2019-03-29

zdjęcie: instagram.com/tbhbyron

Byron Denton to 19-letni youtuber z Wielkiej Brytanii, który postanowił przeprowadzić pewien ciekawy eksperyment na Instagramie – postanowił przez tydzień udawać bogatego dzieciaka.

Na jego profilu znalazły się na przykład zdjęcia podczas podróży luksusowym samolotem czy tuż po zakupach w butiku marki Louis Vuitton. Do eksperymentu zaczął też ubierać się odpowiednio „bogato” i dokumentować to na swoim profilu na Instagramie. Oczywiście każdy wpis zawierał wiele popularnych hashtagów oraz oznaczenia poszczególnych marek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, zdjęcie w samolocie czy przed butikiem znanego brandu tak naprawdę zostały przerobione w Photoshopie – osobą, która faktycznie pozowała przed witryną sklepu był amerykański aktor i piosenkarz Jaden Smith tylko, że z twarzą Dentona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przed eksperymentem jego zdjęcia miały niewiele ponad 2 tys. polubień. Natomiast fotografia, przedstawiająca youtubera sprzed sklepu marki Louis Vuitton zgarnęła ponad 8 tys. like’ów. Inne, utrzymane w „bogatej” oprawie zdjęcia zdobyły podobną ilość polubień.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cały opis eksperymentu został przedstawiony w filmików na kanale youtubera. Nie trzeba chyba dodawać, że stało się ono już viralem.

PS

Pewien programista z Nowego Jorku stworzył w stu procentach zautomatyzowane konto na Instagramie, które zrobiło z niego influencera. Wszystko po to, by otrzymywać darmowe posiłki w restauracjach.

PS2

Ile prawdy jest w tym, że to, co jest droższe jest automatycznie lepsze? Sprawdził to sklep obuwniczy Payless, który w ramach eksperymentu przeobraził się w luksusowy butik.