19-letni youtuber przez tydzień udawał bogacza na Instagramie – to sprawiło, że stał się popularny

19-letni youtuber przez tydzień udawał bogacza na Instagramie – to sprawiło, że stał się popularny

Młody youtuber z Wielkiej Brytanii postanowił obnażyć brutalną prawdę na temat Instagrama – przez tydzień udawał bogatego dzieciaka, co przyniosło mu dużą popularność i rzeszę obserwujących.

zdjęcie: instagram.com/tbhbyron

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Byron Denton to 19-letni youtuber z Wielkiej Brytanii, który postanowił przeprowadzić pewien ciekawy eksperyment na Instagramie – postanowił przez tydzień udawać bogatego dzieciaka.

Na jego profilu znalazły się na przykład zdjęcia podczas podróży luksusowym samolotem czy tuż po zakupach w butiku marki Louis Vuitton. Do eksperymentu zaczął też ubierać się odpowiednio „bogato” i dokumentować to na swoim profilu na Instagramie. Oczywiście każdy wpis zawierał wiele popularnych hashtagów oraz oznaczenia poszczególnych marek.

Co ciekawe, zdjęcie w samolocie czy przed butikiem znanego brandu tak naprawdę zostały przerobione w Photoshopie – osobą, która faktycznie pozowała przed witryną sklepu był amerykański aktor i piosenkarz Jaden Smith tylko, że z twarzą Dentona.

Przed eksperymentem jego zdjęcia miały niewiele ponad 2 tys. polubień. Natomiast fotografia, przedstawiająca youtubera sprzed sklepu marki Louis Vuitton zgarnęła ponad 8 tys. like’ów. Inne, utrzymane w „bogatej” oprawie zdjęcia zdobyły podobną ilość polubień.

Cały opis eksperymentu został przedstawiony w filmików na kanale youtubera. Nie trzeba chyba dodawać, że stało się ono już viralem.

PS

Pewien programista z Nowego Jorku stworzył w stu procentach zautomatyzowane konto na Instagramie, które zrobiło z niego influencera. Wszystko po to, by otrzymywać darmowe posiłki w restauracjach.

PS2

Ile prawdy jest w tym, że to, co jest droższe jest automatycznie lepsze? Sprawdził to sklep obuwniczy Payless, który w ramach eksperymentu przeobraził się w luksusowy butik.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij