TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

19-letni youtuber przez tydzień udawał bogacza na Instagramie – to sprawiło, że stał się popularny

19-letni youtuber przez tydzień udawał bogacza na Instagramie – to sprawiło, że stał się popularny
Młody youtuber z Wielkiej Brytanii postanowił obnażyć brutalną prawdę na temat Instagrama – przez tydzień udawał bogatego dzieciaka, co przyniosło mu dużą popularność i rzeszę obserwujących.
O autorze
1 min czytania 2019-03-29

zdjęcie: instagram.com/tbhbyron

Byron Denton to 19-letni youtuber z Wielkiej Brytanii, który postanowił przeprowadzić pewien ciekawy eksperyment na Instagramie – postanowił przez tydzień udawać bogatego dzieciaka.

Na jego profilu znalazły się na przykład zdjęcia podczas podróży luksusowym samolotem czy tuż po zakupach w butiku marki Louis Vuitton. Do eksperymentu zaczął też ubierać się odpowiednio „bogato” i dokumentować to na swoim profilu na Instagramie. Oczywiście każdy wpis zawierał wiele popularnych hashtagów oraz oznaczenia poszczególnych marek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, zdjęcie w samolocie czy przed butikiem znanego brandu tak naprawdę zostały przerobione w Photoshopie – osobą, która faktycznie pozowała przed witryną sklepu był amerykański aktor i piosenkarz Jaden Smith tylko, że z twarzą Dentona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przed eksperymentem jego zdjęcia miały niewiele ponad 2 tys. polubień. Natomiast fotografia, przedstawiająca youtubera sprzed sklepu marki Louis Vuitton zgarnęła ponad 8 tys. like’ów. Inne, utrzymane w „bogatej” oprawie zdjęcia zdobyły podobną ilość polubień.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cały opis eksperymentu został przedstawiony w filmików na kanale youtubera. Nie trzeba chyba dodawać, że stało się ono już viralem.

PS

Pewien programista z Nowego Jorku stworzył w stu procentach zautomatyzowane konto na Instagramie, które zrobiło z niego influencera. Wszystko po to, by otrzymywać darmowe posiłki w restauracjach.

PS2

Ile prawdy jest w tym, że to, co jest droższe jest automatycznie lepsze? Sprawdził to sklep obuwniczy Payless, który w ramach eksperymentu przeobraził się w luksusowy butik.