TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ronaldinho w nowej kampanii piwa Warka

Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów – Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.
O autorze
1 min czytania 2019-04-01

Ta charakterystyczna postać jest rozpoznawalna na całym świecie. Dzięki niemu jako widzowie doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Mistrz świata z Brazylią z 2002 r., laureat Złotej Piłki, zdobywca tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA, zwycięzca Ligi Mistrzów. Teraz, za sprawą Warki uznawany za wielką osobowość futbolu Ronaldinho zagości w polskich domach.

– Warka ma silne futbolowe korzenie i od lat towarzyszy kibicom w najważniejszych dla nich momentach piłkarskich emocji. Takich, jakich przez lata dostarczał właśnie Ronaldinho. I takich, jak co roku dostarcza nam UEFA SUPERCUP, w którym rywalizują najlepsze kluby europejskie. Warka jako sponsor UEFA Europa League, daje polskim kibicom unikalną okazję znalezienia się na tym prestiżowym meczu 14 sierpnia w Stambule – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec. 

– Kiedy dostałem szansę odwiedzenia Planety Warka, nie wahałem się ani chwili. My – fani futbolu – uwielbiamy spędzać czas z przyjaciółmi, bawić się i pić piwo podczas oglądania meczu. Teraz Planeta Warka jest miejscem, w którym trzeba być! – komentuje współpracę z marką Ronaldinho.

Wizerunek piłkarza pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne i Warki Strong oraz opakowaniach zbiorczych, a także w materiałach promocyjnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania Warki rozpoczyna się 1 kwietnia loterią promocyjną i można w niej wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu oznaczonym promocją. Informacja o nagrodzie znajduje się pod zawleczką lub kapslem. Wygrane piwa można odbierać od razu w sklepach biorących udział w loterii. Natomiast aby wziąć udział w losowaniu wyjazdu na mecz UEFA Super Cup 2019, należy zarejestrować promocyjny kod na stronie www.warka.com.pl i czekać na wyniki. Kody zgłaszać można do 31 lipca 2019 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreację komunikacji z udziałem Ronaldinho przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Materiały BTL i opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS. Organizatorem loterii jest agencja G3.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się