TWIN digital collective po wygranym przetargu kontynuuje współpracę z Warką Radler

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TWIN digital collective po wygranym przetargu kontynuuje współpracę z Warką Radler

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę Warki Radler w digitalu. Wybrana została agencja TWIN .digital collective, która pracowała w tym zakresie w poprzednim roku.

TWIN będzie odpowiedzialny między innymi za digital launch nowego produktu, komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To nie pierwsza marka z portfolio Grupy Żywiec, która zdecydowała się na współpracę z TWIN. Kolektyw jest od 2017 roku odpowiedzialna za komunikację digitalową piwa Królewskiego, współpracował również z marką Leżajsk, wprowadzając na rynek limitowanej edycję historycznych opakowań za pomocą technologii WebAR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij