Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Narkotyki i dopalacze zabijają. Szkoda Ciebie na takie patoklimaty” – ruszyła kampania edukacyjno-profilaktyczna MSWiA

„Narkotyki i dopalacze zabijają. Szkoda Ciebie na takie patoklimaty” – ruszyła kampania edukacyjno-profilaktyczna MSWiA
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji wystartowało z kampanią edukacyjno-profilaktyczną „Narkotyki i dopalacze zabijają”, mającą na celu zwrócenie uwagi młodzieży na zagrożenia związane z zażywaniem substancji psychoaktywnych.
O autorze
1 min czytania 2019-04-05

W ramach kampanii „Narkotyki i dopalacze zabijają”, która wystartowała na początku kwietnia br., powstał spot filmowy zwracający uwagę młodzieży na poważne zagrożenie życia i zdrowia, jakie niosą ze sobą nowe substancje psychoaktywne. W przekazie kampanii zwrócono również uwagę na coraz większą trudność w rozpoznawaniu nowych, nieznanych substancji, tzw. „dopalaczy”, które są nielegalnie rozpowszechniane pod pretekstem „celów kolekcjonerskich”. Autorzy kampanii przestrzegają młodych i ciekawych świata ludzi przed przestępcami, którzy narażają ich na utratę zdrowia, a nawet życia – czerpiąc z tego spore zyski.

Jednym z elementów kampanii jest konkurs na mem internetowy i animację w formacie GIF. Zgłaszane prace mają dotyczyć zapobiegania oraz przeciwdziałania uzależnieniu od narkotyków i dopalaczy. Konkurs przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży do 18 roku życia.

W ramach kampanii prowadzony jest również szereg inicjatyw odbywających się na poziomie lokalnym. MSWiA zwróciło się do Policji oraz wszystkich wojewodów o współpracę i podejmowanie działań w ramach kampanii, m.in. poprzez organizację spotkań profilaktycznych z dziećmi i młodzieżą.

Ogólnopolskie działania w ramach kampanii są zaplanowane do końca 2019 roku. Inicjatywa jest realizowana w ramach „Programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2018-2020”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W 2017 roku w ramach kampanii „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”, stworzonej na zlecenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, powstało dziesięć spotów, w których ukazano negatywne skutki zażywania różnych substancji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec ub. r. w Poznaniu przeprowadzona została kampania „Dopalacze to nie bajka”, która opierała się na mocnych komunikatach, nawiązujących do bajek i dziecięcych wyliczanek. Kampania miała na celu zwrócić uwagę młodzieży na zagrożenia, jakie niesie zażywanie dopalaczy.