Feeders.agency i 2012 Agency wygrały przetarg na obsługę Żubrówki Czarnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Feeders.agency i 2012 Agency wygrały przetarg na obsługę Żubrówki Czarnej

Grupa reklamowa złożona z agencji Feeders i 2012 wygrała przetarg firmy CEDC International na obsługę reklamową marki Żubrówka Czarna.

W ramach obsługi stałej agencje będą odpowiadać m.in. za drugą edycję projektu z obszaru branded entertnainment – Czarna Polana. W tym roku na Czarną Polanę zostali zaproszeni wybitni polscy twórcy, którzy stworzyli historie inspirowane naturą – ludzką i tą wokół nas. Projekt będzie połączeniem kilku dziedzin sztuki, w tym: mody, muzyki, wideo i brand experience (event). Premiera drugiej edycji Czarnej Polany odbędzie się 12 kwietnia br. na kanałach Żubrówki Czarnej w mediach społecznościowych. Szczegóły projektu zostaną podane już wkrótce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo Feeders.agency zajmie się całoroczną obsługą Żubrówki Czarnej w social mediach oraz będzie odpowiadać za całościową strategię marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij