The Underdogs – produkty Apple niezawodne w każdej sytuacji

The Underdogs – produkty Apple niezawodne w każdej sytuacji
Nowy spot Apple wygląda jak skrócona wersja odcinku jakiegoś serialu – jest fabuła, ciekawe postacie i odrobina humoru. Reklama ma za zadanie promować produkty marki, jednak robi to w niezwykle naturalny i nienachalny sposób.
O autorze
1 min czytania 2019-04-05

Spot „The Underdogs” rozpoczyna się spotkaniem kolegów w firmie, kiedy to jedna bohaterka wyjawia nowinę – za tydzień mają spotkać się z szefową, by przedstawić jej prototyp nowego, innowacyjnego opakowania do pizzy. Wtedy też akcja szybko się rozwija.

Widzimy, jak zespół w pocie czoła pracuje dniami i nocami, by zaprezentować swojej przełożonej finalny pomysł, który będzie miał ręce i nogi. Bohaterom spotu cały czas towarzyszą produkty marki Apple, takie jak MacBook, Apple Watch czy iPad, które usprawniają ich pracę nie tylko w firmie, ale również wtedy, gdy są zmuszeni pracować w domu.

Spot Apple naprawdę prezentuje się ciekawe i rzeczywiście wciąga. Jak najbardziej jest to reklama, której celem jest promowanie produktów, jednak storytelling przemycony do filmu jest na bardzo wysokim poziomie.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii Apple „Make Something Wonderful” przedstawione zostały stare zdjęcia popularnych osób, takich jak Bono czy Serena Williams, które korzystają z produktów marki. Przesłanie reklamy jest jedno – to ludzie z pasją zmieniają otaczający nas świat.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W czerwcu 2018 roku Apple wypuściło cztery spoty promocyjne, które wyjątkowo mocno zapadają w pamięć. Seria nosi nazwę „Behind the Mac” i ma pokazywać, że za każdym komputerem marki kryje się użytkownik i jego historia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Spot Apple z piosenkarką FKA twigs, promujący HomePod’a, to teledysk w czystej postaci, który udowadnia, że muzyka pozwala nie tylko uciec od szarej i nudnej rzeczywistości, ale i budować swój świat dzięki kolorowej wyobraźni.

PS4

W grudniu 2017 roku w Australii zalegalizowano małżeństwa osób homoseksualnych. Australijski oddział Apple w bardzo piękny sposób popiera równouprawnienie w kraju, co we wzruszający sposób zaprezentowano w reklamie telefonu iPhone X.