Spoty pokazują różnych ludzi korzystających z komputerów Mac. Marka stara się pokazać, że Mac to narzędzie, dzięki któremu każdy może tworzyć rzeczy niezwykłe kreatywne.
W serii Behind the mac spotkamy Bruce’a Halla, który mimo problemów ze wzrokiem stara się ujmować rzeczy będące poza zasięgiem. Grimes, artystkę tworzącą muzykę od początku do końca przy użyciu komputera, a także Petera, programistę, który stara się poprawić bezpieczeństwo na drodze w swoim państwie.
Zobacz również
PS
Apple promując jedną z najciekawszych funkcji w iOS 10, stworzył filmy z najciekawszych wspomnień w naszej galerii. „Archiwa” to emocjonalny storytelling, dzięki któremu niejednemu z nas zakręciła się łza w oku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Również marki motoryzacyjne pokazują, że wiedzą, że mocny storytelling to podstawa. Volvo zaprezentował serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecującą przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.
PS3
Volkswagen do współpracy zaprosił niewidomego fotografa, któremu zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno świata .