FFW Communication zostało nagrodzone w konkursie EB Kreator 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
FFW Communication zostało nagrodzone w konkursie EB Kreator 2018

Agencja content marketingu FFW Communication otrzymała statuetkę i tytuł EB Kreator 2018 za najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne. W ubiegłym roku FFW zostało uhonorowane wyróżnieniem w tej samej kategorii.

Celem konkursu organizowanego przez GoldenLine jest promowanie dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz inspirowanie do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki przez pracodawców.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

FFW Communication pokonało w finale firmy AmRest (Starbucks), Chroma, DHL Express (Poland) oraz mBank. Jury doceniło ogłoszenia agencji za doszlifowaną graficznie formę, nowoczesne środki przekazu, jasne komunikowanie oczekiwań względem kandydatów, wykorzystanie persony pozytywnej i negatywnej w treści ogłoszenia i za komunikację spójną z brandem. W uzasadnieniu werdyktu zwrócono także uwagę na kreatywne copy, nieszablonowe nazwy stanowisk, czy mikrotesty weryfikujące zdolności kandydatów.

W tegorocznej edycji wzięło udział 79 pracodawców, którzy przesłali łącznie 148 zgłoszeń. W składzie jury, które oceniało projekty i wybrało zwycięzców, znaleźli się Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Zyta Machnicka (Lightness), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Urszula Zając-Pałdyna (HR na obcasach), Marta Pawlak-Dobrzańska (Great Digital) oraz Iwona Grochowska (Nais).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij