Arena Media, w ramach globalnej współpracy Grupy Havas z marką Hermès Paris, rozpoczęła obsługę mediową klienta na rynku polskim. Współpraca rozpoczęła się w pierwszym kwartale 2019 r. i obejmuje planowanie, zakup i optymalizację kampanii marki w mediach tradycyjnych i digitalowych. Hermès Paris to luksusowa marka butików z odzieżą oraz galanterią, ekskluzywnymi perfumami, a także akcesoriami wyposażenia wnętrz premium, która istnieje na rynku od 1837 r. W 2019 r. planowane jest otwarcie pierwszego butiku Hermès Paris w Polsce.
Arena Media rozpoczęła współpracę Hermès Paris
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 10.04.2019
- 2 min czytania
0 udostepnień

Arena Media rozpoczęła współpracę z marką ekskluzywnych butików Hermès Paris. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.