Niezwykłe boisko do piłki nożnej nosi nazwę ReCup i składa się z 50 tys. plastikowych kubków marki Budweiser, z których kibice pili piwo podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji.
Owe boisko jest nieco mniejsze niż to, na którym grają największe gwiazdy piłki nożnej, natomiast w zupełności wystarczy fanom tej dyscypliny sportowej, którzy w wolnym czasie będą mogli „pokopać” piłkę ze swoimi rówieśnikami.
Zobacz również
Na tę chwilę na plastikowym boisku został rozegrany jeden mini mecz, w którym zagrał m.in. włoski piłkarz Marco Materazzi. Natomiast już niebawem boisko zostanie udostępnione mieszkańcom miasta Soczi.
PS
W tym roku amerykański koszykarz Dwyane Wade żegna się z ligą NBA. W związku z tym marka Budweiser postanowiła złożyć mu hołd we wzruszającym spocie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka The North Face wpadła na świetny pomysł recyklingowania swoich starych, żółtych namiotów – stworzyła z nich torby oraz plecaki.
PS3
W ramach otwarcia nowego lokalu IKEA w Greenwich w Londynie, marka zaprosiła do współpracy kilku lokalnych artystów, którzy wykorzystując stare meble brandu, stworzyli niepowtarzalne domki dla ptaków.
PS4
Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja Asics Reborn Wear Project, w ramach której marka wykorzysta używane ubrania sportowe do stworzenia strojów dla reprezentacji Japonii na przyszłoroczną olimpiadę i paraolimpiadę.