To się nazywa pomysł! Marka The North Face we współpracy z brytyjskim projektantem Christopherem Raeburnem zaprezentowała kolekcję toreb oraz plecaków, stworzonych ze starych, żółtych namiotów.
Każda torba jest wykonana z innych elementów namiotu poddanych recyklingowi, dzięki czemu w kolekcji nie znajdą się dwa identyczne produkty.
Zobacz również
Torby i plecaki dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz na stronie internetowej i kosztują ok 500 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W ramach otwarcia nowego lokalu IKEA w Greenwich w Londynie, marka zaprosiła do współpracy kilku lokalnych artystów, którzy wykorzystując stare meble brandu, stworzyli niepowtarzalne domki dla ptaków.
PS2
Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja Asics Reborn Wear Project, w ramach której marka wykorzysta używane ubrania sportowe do stworzenia strojów dla reprezentacji Japoniina przyszłoroczną olimpiadę i paraolimpiadę.
PS3
Worn Wear to internetowy komis marki Patagonia, w którym dostępne są używane ubrania oraz sprzęt firmy. Celem sklepu jest ograniczenie nadmiernego konsumpcjonizmu oraz przeciwdziałanie zanieczyszczeniom środowiska.
PS4
Marka odzieżowa Reima stworzyła ubrania dla dzieci, które można poddać recyklingowi.
PS5
Firma Karlik, dealer aut marki Volvo, wspiera trend upcyklingu pełną parą! Po wprowadzeniu biżuterii pARTs stworzonej ze zużytych części Volvo, teraz poznański dealer stworzył kolekcję toreb powstających ze starych banerów reklamowych i pasów bezpieczeństwa zezłomowanych aut.