Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Chip Espinoza – światowej sławy badacz pokolenia milenialsów wystąpi na European Start-up Days w Katowicach

Chip Espinoza, specjalista od zarządzania, uznany badacz pokolenia milenialsów, weźmie udział w European Start-up Days w Katowicach (14-15 maja br.). Wydarzenie towarzyszy największej imprezie biznesowej Europy Centralnej – XI Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu.
O autorze
2 min czytania 2019-04-11

Chip Espinoza jest uznawanym na całym świecie autorytetem zajmującym się kwestiami różnic pokoleniowych w miejscu pracy. Współpracuje z firmami, instytucjami publicznymi i organizacjami typu non-profit, a do jego klientów należą między innymi: The Boeing Company, Microsoft, Schneider Electric i Special Olympics. Współautor książek poświęconych kwestiom zarządzania pokoleniem ludzi urodzonych w latach 80. i 90. XX wieku: „Milenialsi w pracy. 7 umiejętności, które powinni posiąść dwudziestokilkulatkowie, by móc pokonywać progi i bariery w życiu i pracy”, „Milenialsi zarządzają” oraz „Zarządzanie milenialsami”.

Chip Espinoza, którego w Polsce reprezentuje Digital University, będzie panelistą sesji otwierającej tegoroczne European Start-up Days w Katowicach. W debacie o technologiach, które zmieniają świat, nowej pracy i kompetencjach, firmie 4.0, zarządzaniu inaczej i inwestycjach w przyszłość wezmą udział także: Brunon Bartkiewicz, prezes ING Bank Śląski oraz Julia Krysztofiak-Szopa, prezes fundacji Startup Poland. Dyskusję poprowadzi Jowita Michalska, założycielka i prezes Digital University, ambasador SingularityU Warsaw Chapter.

Wśród tematów innych debat European Start-up Days 2019 znajdą się m.in.: blockchain w gospodarce, sztuczna inteligencja, automaty, roboty, coboty, the future of the market – nowy konsument, digital marketing, e-sport w gospodarce, branża fintechowa – blaski i cienie, polska scena start-upowa, oblicza nowych technologii medycznych – szanse i wyzwania.

Wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami katowickich dyskusji wymienią się także m.in.: Magdalena Bigaj, CEO Helping Heads, Kamil Bilczyński, wiceprezes, dyrektor kreatywny, współzałożyciel The Farm 51, Grant Blaisdell, co-founder, CMO Coinfirm, Joanna Drabent, co-founder, CEO Prowly, Karol Górnowicz, CEO Skriware, Zygmunt Grajkowski, managing partner Giza Polish Ventures, Rafał Han, CEO, co-founder Silvair, Andrzej Horoszczak, CTO, CVO, founder Billon Group, Ross Knap, współzałożyciel, prezes CallPage, Agnieszka Kopytko, CTO, Data Scientist, co-founder Smabbler, Krzysztof Kurowski, dyrektor ds. projektów strategicznych R&D Grupa Polpharma, Jarosław Oleszczuk, prezes AstraZeneca w Polsce, Michał Rokosz, partner Inovo.vc, Marek Rusiecki, prezes, założyciel Xevin Investments, Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska, Bartek Sibiga, CEO DDOB, Aleksander Szlachetko, dyrektor zarządzający ESL Polska, Martyna Sztaba, CEO, co-founder Syntoil, Marcin Tchórzewski, CEO Coders Lab, Miron Tokarski, CEO, co-founder Genomtec i Anna Wójcicka, prezes Warsaw Genomics.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czwarta edycja European Start-up Days odbędzie się w dniach 14-15 maja 2019 roku. Dwudniowy cykl debat, prezentacji, spotkań i wydarzeń towarzyszących stworzy młodym biznesom możliwość skorzystania z wartościowego mentoringu oraz okazję do zaprezentowania się przed potencjalnymi inwestorami i uzyskania merytorycznego, organizacyjnego i finansowego wsparcia od światowej klasy ekspertów. Największe globalne korporacje obecne na trwającym w dniach 13-15 maja br. XI Europejskim Kongresie Gospodarczym zyskają szansę na poznanie nowych, świeżych pomysłów.

Autorzy 100 najciekawszych projektów zgłoszonych do konkursu Start-up Challenge zaprezentują swoje pomysły na biznes na specjalnie przygotowanych stoiskach tworzących Scale-up Alley European Start-up Days. Kreatorzy 18 najlepszych idei wystąpią na scenach prezentacyjnych Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach oraz przed uczestnikami European Start-up Days w Hali Widowiskowo-Sportowej Spodek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

European Start-up Days to wydarzenie łączące startupy i korporacje oraz organizacje wsparcia biznesu. Celem imprezy jest integracja środowiska młodych przedsiębiorców z ekspertami, prezesami dużych spółek, inwestorami i odnoszącymi sukcesy biznesmenami, którzy będą obecni na największej imprezie biznesowej Europy Centralnej – Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W minionym roku w dwóch dniach start-upowej konferencji wzięło udział ponad 2,5 tys. osób, w trzydniowym Europejskim Kongresie Gospodarczym – ponad 11,5 tys.

Szczegółowe informacje na temat European Start-up Days dostępne są na stronie www.estartupdays.eu/pl
Organizatorem European Start-up Days jest Grupa PTWP.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.