Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Not on my Flight: Wizz Air mówi „dość!” niegrzecznym pasażerom

Not on my Flight: Wizz Air mówi „dość!” niegrzecznym pasażerom
Linie lotnicze Wizz Air dołączyły do kampanii „Not on my Flight”, organizowanej przez Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA). Celem akcji jest zmniejszenie liczby osób nieodpowiednio zachowujących na pokładzie samolotu podczas lotu.
O autorze
1 min czytania 2019-04-12

zdjęcie: depositphotos.com

Ci, którzy często podróżują samolotami, z pewnością nieraz spotkali się z nieprzyjemnym zachowaniem innych pasażerów – nie tylko przeszkadza to podróżującym osobom, ale również dezorganizuje pracę personelu. W związku z tym Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego zainicjowała kampanię „Not on my Flight”, której celem jest zmniejszenie liczby niesfornych pasażerów podczas lotu samolotem.

Do akcji szybko przyłączyły się lotnicze organizacje – m.in. IATA, CAA, AESA, a także lotniska i liczne linie lotnicze, takie jak airBaltic, easyJet, Ryanair, KLM czy Wizz Air.

Twórcy akcji zachęcają wszystkich pasażerów do tego, by w swoich mediach społecznościowych, wykorzystując hashtag #notomyflight, dawali przykłady nieodpowiedniego zachowania podróżujących samolotem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Latanie, jako sposób podróżowania, nie należy już do segmentu premium i jest dostępne na wyciągnięcie ręki niemal dla każdego. Od kiedy na rynku zaczęły pojawiać się tanie linie lotnicze, konkurencja w tej branży musiała zmienić nie tylko strategię cenową. Jak linie lotnicze walczą o klientów?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Amerykańskie linie lotnicze Southwest w oficjalnym oświadczeniu przeprosiły za zachowanie swojego pracownika, który szydził z imienia jednej pasażerki lotu – Abcde.