Not on my Flight: Wizz Air mówi „dość!” niegrzecznym pasażerom

Not on my Flight: Wizz Air mówi „dość!” niegrzecznym pasażerom

Linie lotnicze Wizz Air dołączyły do kampanii „Not on my Flight”, organizowanej przez Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA). Celem akcji jest zmniejszenie liczby osób nieodpowiednio zachowujących na pokładzie samolotu podczas lotu.

zdjęcie: depositphotos.com

Ci, którzy często podróżują samolotami, z pewnością nieraz spotkali się z nieprzyjemnym zachowaniem innych pasażerów – nie tylko przeszkadza to podróżującym osobom, ale również dezorganizuje pracę personelu. W związku z tym Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego zainicjowała kampanię „Not on my Flight”, której celem jest zmniejszenie liczby niesfornych pasażerów podczas lotu samolotem.

Do akcji szybko przyłączyły się lotnicze organizacje – m.in. IATA, CAA, AESA, a także lotniska i liczne linie lotnicze, takie jak airBaltic, easyJet, Ryanair, KLM czy Wizz Air.

Twórcy akcji zachęcają wszystkich pasażerów do tego, by w swoich mediach społecznościowych, wykorzystując hashtag #notomyflight, dawali przykłady nieodpowiedniego zachowania podróżujących samolotem.

PS

Latanie, jako sposób podróżowania, nie należy już do segmentu premium i jest dostępne na wyciągnięcie ręki niemal dla każdego. Od kiedy na rynku zaczęły pojawiać się tanie linie lotnicze, konkurencja w tej branży musiała zmienić nie tylko strategię cenową. Jak linie lotnicze walczą o klientów?

PS2

Amerykańskie linie lotnicze Southwest w oficjalnym oświadczeniu przeprosiły za zachowanie swojego pracownika, który szydził z imienia jednej pasażerki lotu – Abcde.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij