Zrób sobie dobrze i nie daj się rakowi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zrób sobie dobrze i nie daj się rakowi

Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą, wraz z Movember Polska, w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiają do badania jąder.

Rąk jąder to najczęstszy nowotwór wśród mężczyzn poniżej 35 roku życia, ale zdarza się również w późniejszym wieku. Jak skutecznie dotrzeć do mężczyzn, aby zwrócili uwagę na temat raka jąder, wiedzieli, jak należy się samodzielnie badać, robili to systematycznie? Takie zadanie postawiła sobie Fundacja Kapitana Światełko, która w Polsce odpowiada za akcję Movember Polska,

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mężczyźni badają swoje  jądra równie rzadko, co kupują̨̨ nową bieliznę̨̨. Dlatego Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą wraz z Movember Polska w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiającej do samobadania jąder, stworzyli i wprowadzili do sprzedaży specjalne - majtki przypomijajki z nadrukowaną na nich instrukcją badania.

– Chociaż nasza kampania dotyka poważnego tematu, to nigdy nie straszyliśmy rakiem. Na złość nowotworom śmiejemy się z nich i pokazujemy, jak łatwo można z nimi wygrać. Chociaż hasło "majtki, które walczą z rakiem" może wydawać się sloganem z telewizji reklamowej, to właśnie robią bokserki przygotowane wspólnie z CupSell – pomagają mężczyznom dbać o siebie. Wcześnie wykryty nowotwór jądra daje prawie 100% szans na wyleczenie, więc warto poświęcić co miesiąc naszym jajkom pięć minut. Nie trzeba nawet szukać instrukcji w internecie – wszystko panowie mają... pod ręką – mówi Jakub Kajdaniuk, koordynator kampanii Movember Polska.

Chcąc zwiększyć zasięg kampanii i wykorzystać najnowsze technologie, jest ona emitowana na ekranach LED firmy Screen Network z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych o użytkownikach smartfonów  pozyskiwanych i profilowanych przez firmę Selectivv.

W akcję zaangażowała się też telewizja 4Fun.tv, która wraz z Cybermarianem przygotowała specjalne materiały antenowe poświęcone profilaktyce raka jąder. Do akcji włączyli się też popularni influencerzy z „Na pełnej” tworząc i share’ując charakterystyczny dla siebie content oparty oczywiście o unikalną bieliznę z nadrukowaną instrukcją badania.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij