Zrób sobie dobrze i nie daj się rakowi

Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą, wraz z Movember Polska, w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiają do badania jąder.
O autorze
1 min czytania 2019-04-12

Rąk jąder to najczęstszy nowotwór wśród mężczyzn poniżej 35 roku życia, ale zdarza się również w późniejszym wieku. Jak skutecznie dotrzeć do mężczyzn, aby zwrócili uwagę na temat raka jąder, wiedzieli, jak należy się samodzielnie badać, robili to systematycznie? Takie zadanie postawiła sobie Fundacja Kapitana Światełko, która w Polsce odpowiada za akcję Movember Polska,

Mężczyźni badają swoje  jądra równie rzadko, co kupują̨̨ nową bieliznę̨̨. Dlatego Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą wraz z Movember Polska w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiającej do samobadania jąder, stworzyli i wprowadzili do sprzedaży specjalne – majtki przypomijajki z nadrukowaną na nich instrukcją badania.

– Chociaż nasza kampania dotyka poważnego tematu, to nigdy nie straszyliśmy rakiem. Na złość nowotworom śmiejemy się z nich i pokazujemy, jak łatwo można z nimi wygrać. Chociaż hasło „majtki, które walczą z rakiem” może wydawać się sloganem z telewizji reklamowej, to właśnie robią bokserki przygotowane wspólnie z CupSell – pomagają mężczyznom dbać o siebie. Wcześnie wykryty nowotwór jądra daje prawie 100% szans na wyleczenie, więc warto poświęcić co miesiąc naszym jajkom pięć minut. Nie trzeba nawet szukać instrukcji w internecie – wszystko panowie mają… pod ręką – mówi Jakub Kajdaniuk, koordynator kampanii Movember Polska.

Chcąc zwiększyć zasięg kampanii i wykorzystać najnowsze technologie, jest ona emitowana na ekranach LED firmy Screen Network z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych o użytkownikach smartfonów  pozyskiwanych i profilowanych przez firmę Selectivv.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W akcję zaangażowała się też telewizja 4Fun.tv, która wraz z Cybermarianem przygotowała specjalne materiały antenowe poświęcone profilaktyce raka jąder. Do akcji włączyli się też popularni influencerzy z „Na pełnej” tworząc i share’ując charakterystyczny dla siebie content oparty oczywiście o unikalną bieliznę z nadrukowaną instrukcją badania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się