#SeizeTheThrone, czyli jak marki reagowały na premierę ósmego sezonu „Gry o tron”

#SeizeTheThrone, czyli jak marki reagowały na premierę ósmego sezonu „Gry o tron”

Marki i tym razem nie zawiodły i przygotowały mnóstwo świetnych akcji związanych z premierą ósmego sezonu „Gry o tron”. Przedstawiamy te najciekawsze.

Premiera ósmego i zarazem ostatniego sezonu „Gry o tron” zrobiła wiele szumu nie tylko wśród fanów tej produkcji, ale również w branży marketingowej. Kreatywne i intrygujące akcje związane z serialem podbiły serca zarówno tych, którym nie obce są przygody bohaterów z Westeros, jak i tych, którzy nie obejrzeli ani jednego odcinka kultowej serii.

Przedstawiamy więc najciekawsze działania marek, które szczególnie nas urzekły.

#1 Budweiser

 

#2 Oreo

 

#3 Johnnie Walker

 

#4 LOT

 

 

#5 OBI

 

#6 KFC

 

#7 Łódź

 

#8 Lodziarnia Ice Dream Polska

 

#9 Fundacja DKMS

 

#10 Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie

 

#11 Moleskine

 

#12 Mountain Dew

 

#13 NeoNail

 

#14 Acer / Predator Gaming


#15 Fine Dine

 

#16 PMO - Oleje silnikowe premium


#17 Sharebee 


#18 IKEA 


#19 Żabka

 

#20 Aviva


#21 HBO

Nie można oczywiście zapomnieć o oficjalnej akcji HBO promującej 8. sezon “Gry o tron”, w ramach której w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas mógł stać się jego posiadaczem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij