Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

CCC rusza z kampanią promującą nową markę obuwia DeeZee

Grupa CCC rozwija modową ofertę obuwia i wprowadza do salonów stacjonarnych we wszystkich krajach popularną wśród młodych kobiet polską markę obuwia DeeZee. Towarzyszy temu kampania reklamowa na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.
O autorze
0 min czytania 2019-04-15

DeeZee dostępne dotychczas jedynie w ofercie online uatrakcyjni ofertę stacjonarnych salonów CCC w segmencie „young & fast fashion”. Wprowadzeniu marki DeeZee do salonów CCC towarzyszyć będą specjalne strefy marki, komunikacja na witrynach, ekranach LED, ulotkach oraz social mediach CCC.

Jednocześnie marka DeeZee prowadzi intensywną kampanię reklamową w internecie, prezentując sesję fotograficzną i spot reklamowy na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.

Większościowy pakiet udziałów w DeeZee grupa CCC przejęła jesienią 2018 roku. Marka ma umocnić pozycje CCC w modowym i młodszym segmencie wiekowym oraz kanale sprzedaży online.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj