CCC rusza z kampanią promującą nową markę obuwia DeeZee

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CCC rusza z kampanią promującą nową markę obuwia DeeZee

Grupa CCC rozwija modową ofertę obuwia i wprowadza do salonów stacjonarnych we wszystkich krajach popularną wśród młodych kobiet polską markę obuwia DeeZee. Towarzyszy temu kampania reklamowa na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.

DeeZee dostępne dotychczas jedynie w ofercie online uatrakcyjni ofertę stacjonarnych salonów CCC w segmencie „young & fast fashion”. Wprowadzeniu marki DeeZee do salonów CCC towarzyszyć będą specjalne strefy marki, komunikacja na witrynach, ekranach LED, ulotkach oraz social mediach CCC.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednocześnie marka DeeZee prowadzi intensywną kampanię reklamową w internecie, prezentując sesję fotograficzną i spot reklamowy na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.

Większościowy pakiet udziałów w DeeZee grupa CCC przejęła jesienią 2018 roku. Marka ma umocnić pozycje CCC w modowym i młodszym segmencie wiekowym oraz kanale sprzedaży online.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij