DeeZee dostępne dotychczas jedynie w ofercie online uatrakcyjni ofertę stacjonarnych salonów CCC w segmencie „young & fast fashion”. Wprowadzeniu marki DeeZee do salonów CCC towarzyszyć będą specjalne strefy marki, komunikacja na witrynach, ekranach LED, ulotkach oraz social mediach CCC.
Jednocześnie marka DeeZee prowadzi intensywną kampanię reklamową w internecie, prezentując sesję fotograficzną i spot reklamowy na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Większościowy pakiet udziałów w DeeZee grupa CCC przejęła jesienią 2018 roku. Marka ma umocnić pozycje CCC w modowym i młodszym segmencie wiekowym oraz kanale sprzedaży online.