CCC rusza z kampanią promującą nową markę obuwia DeeZee

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CCC rusza z kampanią promującą nową markę obuwia DeeZee

Grupa CCC rozwija modową ofertę obuwia i wprowadza do salonów stacjonarnych we wszystkich krajach popularną wśród młodych kobiet polską markę obuwia DeeZee. Towarzyszy temu kampania reklamowa na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.

DeeZee dostępne dotychczas jedynie w ofercie online uatrakcyjni ofertę stacjonarnych salonów CCC w segmencie „young & fast fashion”. Wprowadzeniu marki DeeZee do salonów CCC towarzyszyć będą specjalne strefy marki, komunikacja na witrynach, ekranach LED, ulotkach oraz social mediach CCC.

Jednocześnie marka DeeZee prowadzi intensywną kampanię reklamową w internecie, prezentując sesję fotograficzną i spot reklamowy na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.

Większościowy pakiet udziałów w DeeZee grupa CCC przejęła jesienią 2018 roku. Marka ma umocnić pozycje CCC w modowym i młodszym segmencie wiekowym oraz kanale sprzedaży online.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij