W Ż wygrywaj codziennie – trwa nowa loteria marki Żywiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W Ż wygrywaj codziennie – trwa nowa loteria marki Żywiec

Ruszyła nowa loteria marki Żywiec. Codziennie do wygrania są atrakcyjne nagrody: 10 000 zł, podwójne zaproszenia na finałowy koncert Męskiego Grania, słuchawki JBL, głośniki bezprzewodowe JBL oraz karty prezentowe i rabatowe do sklepu empik.com. Sprzedaż promocyjna zakończy się 15 sierpnia br.

Atrakcyjne nagrody pieniężne i rzeczowe – oto nowa loteria od Żywca, w której wygrywa się codziennie. W promocji biorą udział wszystkie piwa marki Żywiec, które pod kapslem lub zawleczką mają 12-cyfrowy kod alfanumeryczny. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger. Loteria wystartowała 15 kwietnia br., a sprzedaż promocyjna prowadzona będzie do 15 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W loterii „W Ż wygrywaj codziennie” do zdobycia jest w sumie 187 698 nagród. Codziennie wygrać można 10 000 zł oraz atrakcyjne nagrody rzeczowe: podwójne zaproszenie na finałowy koncert Męskiego Grania w Żywcu (w formie e-biletu), słuchawki JBL, głośnik bezprzewodowy JBL, vouchery prezentowe o wartości 30 zł i e-kody rabatowe o wartości 10 zł do sklepu empik.com.

– W tym roku z okazji dziesiątej edycji trasy Męskie Granie odbywa się pod hasłem Ż muzyką, co przejawiać się będzie w różnych aspektach naszej komunikacji – mówi Ewa Kierlik, marketing manager Marki Żywiec. – To, dlatego na zwycięzców loterii czekają prawdziwie muzyczne nagrody, w tym bilety na finał trasy w Żywcu – dodaje Kierlik.

Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij