Lemon Sky dla Volkswagen Bank

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lemon Sky dla Volkswagen Bank

Agencja Lemon Sky w ramach współpracy z Volkswagen Bank przeprowadziła w ostatnim czasie kilka kampanii zgodnych z nowym kierunkiem komunikacji marki opartym o bezpośrednie relacje człowieka z samochodem.

Volkswagen Bank z pomocą agencji chciał zaistnieć w salonach VW, czyli bliżej miejsca, w którym klient wybiera wymarzony samochód. Zgodnie ze spójną komunikacją banku, że wymarzony samochód jest bliżej nas, niż myślimy, Lemon Sky opracowała długofalową strategię komunikacji marki w 65 polskich salonach VW. Działania agencji objęły także przygotowanie materiałów BTL: ulotek, plakatów, mat magnetycznych oraz prezentacji na nośnikach multimedialnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Lemon Sky stworzyła zupełnie nowy sposób komunikacji marki oparty na relacji człowieka z samochodem, pokazaniu ludzkich emocji, które towarzyszą każdemu podczas wyboru nowego auta. Agencja wprowadziła nowe, czytelne formy oznaczeń produktów oraz zupełnie nową ścieżkę zakupową Klienta w samych salonach.

W ostatnim czasie w ramach kontynuacji obranego kierunku komunikacji powstał także specjalny kalkulator kalkulator.vwbank.pl, dzięki któremu każdy może sprawdzić, jak w łatwy sposób sfinansować swoje wymarzone auto.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij