Od początku kwietnia, aż do świąt na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Spot zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.
W spocie promowane są gwiazdy Bonduelle, czyli kukurydza i groszek, a także mixy kukurydziane, ponieważ święta to czas, kiedy szczególnie poszukujemy produktów wysokiej jakości. Czas, kiedy na naszych stołach goszczą sałatki z majonezem, galarety mięsne, czy śledź, do których wykorzystujemy właśnie warzywa apertyzowane.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Reklama telewizyjna wspierana będzie przez kampanię digital – m.in. na Warzywne inspiracje i FB, jak również liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie zwiększonej konsumpcji warzyw konserwowych.
Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024