Coca-Cola startuje z nową kampanią edukacyjną „Wszystkie ręce na pokład!”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Coca-Cola startuje z nową kampanią edukacyjną „Wszystkie ręce na pokład!”

Coca-Cola rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych oraz zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety.

Tegoroczna edycja pod hasłem „Wszystkie ręce na pokład” to inauguracja długofalowej kampanii „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowanej na najbliższe 11 lat. Ma to związek z globalną ambicją firmy World Without Waste (Świat Bez Odpadów), zakładającej, że do 2030 roku Coca-Cola pomoże zebrać i poddać recyklingowi tyle butelek i puszek, ile trafia od firmy na rynek. Coca-Cola od kilku lat współpracuje z gminami, ekspertami, organizacjami pozarządowymi i innymi firmami, aby pomóc w rozwiązaniu problemu zanieczyszczenia środowiska odpadami opakowaniowymi. Teraz Coca-Cola chce zaprosić do wspólnego działania także konsumentów z całej Polski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab (greenlab.pl), dzięki której poszerzą swoją wiedzę na tematy środowiskowe, znajdą garść inspiracji, w tym infografiki bogate w praktyczne porady, np. jak segregować odpady. Na stronie znajdą się również ciekawe wywiady oraz wideo, a także konkursy angażujące użytkowników do wprowadzenia pozytywnych zmian we własnym otoczeniu.

– Jesteśmy świadomi problemu zanieczyszczenia świata odpadami i nie jest on nam obojętny. Nie chcemy być jedynie częścią problemu, chcemy być też częścią rozwiązania. Dlatego wciąż podejmujemy działania, które pozwolą nam realizować naszą ambicję. Jesteśmy przekonani, że u podstawy każdej trwałej zmiany leży edukacja – tak powstał pomysł na naszą nową kampanię edukacyjną skierowaną do konsumentów z całego kraju. Wierzymy, że jedynie dzięki wspólnym działaniom możemy łatwiej i szybciej osiągnąć cel, jakim jest świat bez odpadów – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.

Akcję „Wszystkie ręce na pokład!” wspierają Fundacja Coca-Cola oraz Fundacja Nasza Ziemia, a także media wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij