TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.
O autorze
1 min czytania 2019-04-25

– Powołana w maju 2017 r. Isobar Poland Group była z założenia tworem przejściowym – mówi Krzysztof Mocek, managing director Isobar Polska oraz chief activation officer dentsu Aegis Network Polska. – Zakończyliśmy procesy M&A oraz stworzyliśmy jedną, spójną strukturę. Pod jednym dachem zebraliśmy kompetencje z zakresu strategii, kreacji, designu, social media oraz commerce, martechu i technologii. Ostatnie miesiące były dla nas czasem uzupełniania zespołu o nowych ekspertów i rozbudowywania kompetencji. Dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiadać na wszystkie potrzeby klientów, zarówno tych lokalnych, jak i tych realizujących kampanie globalne – dodaje Mocek.

Po połączeniu struktur w Isobar Polska, w biurach w Warszawie i Białymstoku, pracuje ponad 360 ekspertów z zakresu strategii marketingowej, kreacji, social media, designu, technologii, commerce i analityki, a także client service i project managementu.

Do stałych klientów agencji należą Volkswagen Group Polska (Isobar jest wiodącą agencją dla marek Skoda i Audi), Mastercard, Provident, Jeronimo Martins czy McDonald’s. Agencja realizuje również działania na rynkach międzynarodowych, m.in. dla COTY czy P&G.

Zmiany w KRS planowane są na 30 kwietnia br. Dotyczą spółek Socialformance Sp. z o.o., M2.0 Sp. z o.o., Hypermedia sp. z o.o. oraz Socializer S.A..

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Isobar działa w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing