style uŻycia – Paulina Wnuk, Grzegorz Marczak i Podróżniccy w kampanii eurobanku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
style uŻycia – Paulina Wnuk, Grzegorz Marczak i Podróżniccy w kampanii eurobanku

Akcja „Style uŻycia” eurobanku w mediach społecznościowych z udziałem blogerów podkreśla możliwości, jakie daje bankowość mobilna eurobanku i prezentuje jej wykorzystanie przez różne osoby, w różnych sytuacjach.

Do udziału w kampanii „Style uŻycia” zostali zaproszeni jedni z bardziej popularnych w swoich kategoriach tematycznych blogerzy, cieszący się szerokim gronem odbiorców:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • moda: Tamara Gonzales Perea (Macademiangirl.com), autorka „Modowego Bloga Roku 2012” wg Fashion Magazine,
  • kulinaria: Paulina Wnuk (Frommovietothekitchen.pl), „Blog roku 2012” w plebiscycie portalu Onet.pl,
  • podróże: Anna i Jakub Górniccy (Podróżniccy.com), 1 miejsce w rankingu blogów podróżniczych magazynu „Press” 2012,
  • technologia: Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), współtwórca popularnego portalu blogowego o nowych technologiach.

W ramach akcji powstały krótkie filmy przedstawiające blogerów w typowych dla siebie sytuacjach. Filmy te są tak różnorodne, jak możliwości wykorzystania eurobank mobile – od dokładnej analizy i recenzji aplikacji, po zaprezentowanie funkcjonalności przydatnych „na co dzień”.

Łączy ich jedno - korzystanie z aplikacji mobilnej eurobanku

W spocie z udziałem Macademian Girl, zaprezentowany został dzień blogerki modowej - kawiarnia, stylowy butik, sesja zdjęciowa, a pod ręką aplikacja mobilna.

Autorka bloga From Movie to the Kitchen przygotowuje natomiast ciasto wg przepisu podpatrzonego w jednej ze scen popularnego serialu. W międzyczasie udaje jej się wykonać kilka transakcji w aplikacji.

Podróżniccy korzystają z aplikacji w trakcie jednej z wycieczek, a Antyweb przeprowadza szczegółową analizę jej elementów. Wszyscy używają podobnych funkcjonalności, ale każdy prezentuje je ze swojej perspektywy, zgodnie ze swoimi potrzebami i stylem życia.

W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jest to aplikacja przeznaczona dla każdego, bez względu na styl życia, a nawet stopień zaznajomienia z nowymi technologiami. Byliśmy pod wrażeniem swobody i umiejętności używania mobilnych urządzeń przez wszystkich blogerów. Teraz jesteśmy ciekawi opinii internautów w konkursie na Facebooku.– mówi Magdalena Suchanek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji Euro Bank S.A.

Kampania „Style uŻycia” trwa od 09.09.2013 do 09.10.2013. Została przygotowana we współpracy z agencją social media Socializer S.A. Za produkcję filmów z blogerami odpowiada natomiast Mumin's Interactive s.c.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij