TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Missoni i adidas w hołdzie nowoczesnemu rzemiosłu

Marki Missoni i adidas podjęły współpracę nad kapsułową linią odzieży i obuwia biegowego, inspirowanych modą. W kolekcji wykorzystano specjalną technikę przestrzennego barwienia tkanin, co jest znakiem rozpoznawczym włoskiej marki Missoni.
O autorze
1 min czytania 2019-04-26

adidas Running ogłosił wspólny projekt z kultową włoską marką modową Missoni. Seria podkreśla precyzję wykonania i kunszt rzemieślniczy obu marek. Inspiracją do jej powstania był wizjonerski charakter założyciela adidas Adiego Dasslera oraz współtwórcy Missoni i biegacza olimpijskiego w jednej osobie, Ottavio Missoni.

Kolaboracja jest wyrazem hołdu dla bogatej historii niemieckiej marki, jej skupieniu na funkcjonalnie zaprojektowanych produktach, a także wizji mody Ottavio. Włoski sportowiec założył Missoni w latach 50. wspólnie z żoną Rositą. Marka znana jest z wykorzystywania ferii barw, niekonwencjonalnych deseni oraz innowacyjnych technik barwienia tkanin.

Kapsułowa kolekcja adidas x Missoni łączy estetykę marki z Varese z ergonomicznym podejściem projektowym brandu z trzema paskami. W efekcie linia stanowi fuzję stylu i sportowego DNA.

 W kolekcji obecne są trzy wersje kolorystyczne modelu Ultraboost, wykorzystujące wspomnianą już technikę barwienia tkanej cholewki. Rezultatem jest pattern „flame”, z którego słynie Missoni. W podeszwie butów zastosowano kluczową technologię adidas, czyli responsywną piankę BOOST, zapewniającą biegaczom maksymalny zwrot energii przy każdym kroku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W serii znajduje się również pełen zestaw odzieży, obejmujący kurtkę PHX, t-shirt Primeknit CRU oraz szorty Marathon 10, wszystkie wykonane w technologii adidas Primeknit. Rozwiązanie to zapewnia wentylację oraz stuprocentowy komfort noszenia. Każdy z produktów dostępny jest w opcji unisex, w dwóch wersjach kolorystycznych – multikolor oraz czarno/białej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Współpraca z Missoni jest bardzo bliska naszym sercom. Założyciele obu marek zbudowali je na tych samych wartościach – innowacyjności, kreatywności i wysokiej jakości rzemiośle. Połączenie ich inspirujących historii we wspólnej kolekcji kapsułowej było dla nas świetnym doświadczeniem. Praca zespołów obu marek idealnie się zazębiała, przenosząc nasze atuty na kompletnie inny poziom – mówi Craig Vanderoef, senior director, product w adidas Running.

– Pomysł na wspólny projekt narodził się z faktu, iż obaj założyciele naszych brandów byli niezwykłymi rzemieślnikami, którzy nieustannie przekraczali granice i wyznaczali standardy w swoich branżach. Mamy nadzieję, że biegacze na całym świecie będą czerpali radość z całej linii – dodaje Angela Missoni, Creative Director Missoni.

Kolekcja adidas x Missoni dostępna jest online od 24 kwietnia na stronie Missoni oraz na adidas.com od 25 kwietnia.