Kojarzycie słynne jajko, które pobiło rekord popularności na Instagramie? Na początku lutego cała tajemnica wokół niego została rozwiązana, bowiem okazało się, że za akcją stoi platforma streamingowa Hulu, zaś jej celem jest nagłośnienie problemów związanych ze zdrowiem psychicznym.
Teraz rekordowe jajko nawiązało współpracę ze słynnym Didżejem Khalidem, w ramach której stworzono kolekcję t-shirtów i bluz zatytułowaną „Egg Gang x Father Of Asahd”. Każde ubranie posiada charakterystyczną grafikę z motywem jajka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co ważne, 100% zysków ze sprzedaży zostanie przekazanych fundacji Jed Foundation, która pomaga osobom zmagającymi się z problemami psychicznymi. Cała kolekcja dostępna jest na stronie.
PS
Akcja podobna do tej z World Record Egg, jednak tym razem to zdjęcie drzewa na Instagramie bije rekordy popularności. Tym razem kontekst inicjatywy jest nieco inny – za każde 10 polubień fotografii, firma tentree posadzi nowe drzewo.