zdjęcie: instagram.com/tentree
Firma tentree zajmuje się produkcją odzieży z recyklingu. Niedawno wpadła na pomysł stworzenia akcji, która miała na celu zachęcenia użytkowników do interakcji w szczytnym celu. Na swoim profilu na Instagramie marka zamieściła zdjęcie drzewa, zaś w opisie napisała, że za każde 10 polubień fotografii posadzi jedno nowe drzewo.
Zobacz również
Efekty zaskoczyły samą firmę tentree, bowiem w zaledwie kilka dni od publikacji post zdobył ponad 15 mln lajków. Marka początkowo chciała posadzić 500 tys. nowych sadzonek, jednak biorąc pod uwagę tak ogromne zaangażowanie użytkowników, firma „podbiła” swój cel – jeżeli zdjęcie zdobędzie łącznie 20 mln polubień lub więcej, tentree posadzi 1 mln nowych drzew.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Takie akcje pokazują niesamowitą moc social mediów. Oby więcej takich inicjatyw!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
2 lutego br. cała zagadka związana z World Record Egg została rozwiązana – okazało się, że za akcją stoi platforma streamingowa Hulu, zaś jej celem jest nagłośnienie problemów związanych ze zdrowiem psychicznym.
PS2
Zielony tramwaj „LAS” jeździł po Warszawie w sobotę 27 kwietnia. Pojazd miał za zadanie przypominać mieszkańcom miasta, że tramwaje to ekologiczny środek transportu, zaś w samej stolicy powstaje coraz więcej zielonych torowisk.