Wystartowała kampania Mirinda Mix-it z udziałem Margaret

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała kampania Mirinda Mix-it z udziałem Margaret

Mirinda Mix-it ruszyła z nową kampanią, w ramach której powstał wyjątkowy, podwójny teledysk z udziałem piosenkarki Margaret.

Głównym elementem kampanii jest podwójny teledysk, a właściwie dwa niezależne teledyski stworzone do utworu Margaret „Tempo”. Każdy z teledysków można obejrzeć osobno, ale jeszcze lepiej obejrzeć je razem z przyjacielem, łącząc dwa ekrany smartfonów. Dzięki temu widzowie otrzymują pełne doświadczenie interakcji i zabawy z branded contentem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teledysk (góra)

Teledysk (dół)

Kampania obejmuje także szeroko zasięgowe działania w social media. Dodatkowo prowadzone są działania natywne na kanałach artystki.

Za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz koordynację współpracy z Margaret odpowiada agencja Digital Kingdom. Zakup mediów planował OMD. Za produkcję i postprodukcję teledysków odpowiada Link Visuals.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij