TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Publicis Groupe poszerza zespół managerski Publicis Commerce w związku z rozwojem biznesu na międzynarodowych rynkach

Publicis Commerce, część Publicis Groupe w Polsce odpowiedzialna za rozwój i integrację kompetencji e-commerce, w związku z dynamicznym rozwojem biznesu na międzynarodowych rynkach, powiększa zespół managerski.
O autorze
1 min czytania 2019-05-07

Do Publicis Commerce dołączyli Maciej Rembieliński, Agnieszka Roszczęda, Kinga Wesoła, obejmując stanowiska account directorów i wzmacniając zespół agencji Digitas, obsługujący globalnie koncern Unilever w zakresie e-commerce. Ponadto do działu strategii dołączył Giulio Bolzon jako ecommerce strategy lead, a na początku maja br. stanowisko business directora objął Dariusz Sawicki, który będzie nadzorował pracę hubu produkcji digitalowej dla firmy Mercedes-Benz.

Dariusz Sawicki ostatnio związany był z SoftwareHut, gdzie zajmował stanowisko presales directora. Wcześniej jako business development director pracował w agencji Lemon Sky JWT. Kinga Wesoła zdobywała managerskie doświadczenie marketingowe i digitalowe w firmach Shell, Western Union, Provident, MoneyGram, Luloplanet i Advartis Group, w którym ostatnio pracowała na stanowisku group head of marketing & PR w regionie CEE. Agnieszka Roszczęda związana była z Agencją TVN, jako szef departamentu strategii, a wcześniej z agencjami Isobar (business development director) i Grey (regional account director). Maciej Rembieliński pracował w Coca-Cola Poland Services jako business service manager, a wcześniej w agencjach Hypermedia i Havas. Giulio Bolzon przeszedł do Publicis Commerce z platform sprzedażowych: Displate, gdzie pracował jako chief marketing officer oraz w Zalora (jako buying director), a wcześniej doświadczenie zdobywał w biurach Google w Irlandii i USA.

Publicis Commerce w ramach Publicis Groupe Polska integruje wszystkie kluczowe kompetencje e-commerce oraz usługi komunikacji digitalowej: od budowy strategii i audytowania marek, integracji i obsługi systemów PIM, poprzez tworzenie, produkcję i lokalizację contentu na rynki międzynarodowe, publikację contentu na platformach D2C, outsourcing usług związanych z utrzymaniem contentu webowego na rynkach międzynarodowych, a kończąc na ich dostarczaniu do e-retailerów na całym świecie. Publicis Commerce zajmuje się również tworzeniem projektów omnichannel wzbogacających informacje o produktach w tradycyjnych miejscach sprzedaży poprzez wykorzystanie AR czy rozwiązań mobilnych.

Poprzez brandy agencyjne (&IS oraz Digitas, a także partnerów sieciowych takich jak: Publicis.Sapient i Performics) Publicis Commerce pracuje dla takich międzynarodowych klientów jak: BP, Duracell, GSK, Lego, McCormick, Mercedes, Mattel, Merck, Microsoft, Motorola-Lenovo, Nokia, P&G, Sanofi, Unilever i Visa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie w Publicis Commerce pracuje w Polsce 320 osób. Zespół ten będzie istotnie powiększony w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Strukturą zarządzają Krzysztof Andrzejczak – chief commerce officer Publicis Groupe oraz general managerowie: Konrad Dorabialski i Krzysztof Szymczak.

Publicis Commerce w Polsce jest obecnie największą strukturą wyspecjalizowaną w tworzeniu contentu e-commerce działającą w ramach globalnego holdingu Publicis Groupe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się