Polska w UE ma dopiero 15 lat – ruszyła kampania o tym, ile wspólnie osiągnęliśmy

Polska w UE ma dopiero 15 lat – ruszyła kampania o tym, ile wspólnie osiągnęliśmy

Celem kampanii #Dopiero15lat jest promocja rzetelnej i obiektywnej wiedzy o korzyściach płynących z członkostwa Polski w Unii.

W czasie 15 lat w Unii wiele osiągnęliśmy. Staliśmy się partnerami w Europie. Nasze firmy korzystają z otwartego rynku, Polacy swobodnie przemieszczają się po Europie, a ponad 180 tys. uczniów i studentów skorzystało z możliwości studiowania na najlepszych europejskich uczelniach. Wspólnie z innymi krajami członkowskimi, zbudowaliśmy ogromny kapitał europejski i ważne relacje międzyludzkie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Twarzami kampanii #Dopiero15lat z okazji 15-lecia są równolatkowie naszego członkostwa. Jednym z bohaterów jest Kuba, który uwielbia nowe technologie i roboty. Dotąd Mielec skąd pochodzi znany był tylko z lotnictwa, nie robotów – ale od kiedy wykorzystano możliwości unijne, powstało Centrum Kształcenia Praktycznego i pracownia techniczna, gdzie 15-latek może rozwijać swoje talenty.

Od 12. maja emitowane będą dwa kolejne filmy, w których wystąpiły Gosia z Sosnowca, korzystająca z największego w Polsce wodnego toru przeszkód oraz Lena z Ochab, która marzyła o jeździectwie, a teraz może przygotowywać się do startów w międzynarodowych zawodach.

Pasje tych 15-latków mogą być realizowane dzięki szansom, jakie przyniosło nam polskie członkostwo w UE. Fakt, że mogą je dziś realizować, to w ogromnej mierze wynik przemian, które dokonują się w Polsce od 1 maja 2004 roku. Tego, że jako Polska wykorzystaliśmy ogromną szansę, a najlepsze jeszcze przed nami i to jest przesłanie kampanii.

Pokazuje ona jak możemy wygrać Europę pomysłami. Młodym ludziom udało się opowiedzieć Europę bez ostrych podziałów, które nam szkodzą, a poprzez sprawy, które Unia nam lepiej rozwiązuje. Potrzebujemy więcej takich opowieści – mówi Marek Prawda, dyrektor przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce.

Powstała z inicjatywy Polskiej Rady Biznesu kampania jest realizowana w telewizji i internecie. W jej ramach przygotowano także stronę dopiero15lat.pl oraz akcję w social mediach.

Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

PS

W związku z 15. rocznicą wejścia Polski do Unii Europejskiej, Związek Miast Polskich rozpoczął kampanię #dziękUEmy, w ramach której w kilku polskich miastach zostaną zorganizowane różne spotkania oraz koncerty świętujące obecność Polski w UE.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij