Warszawa w rytmie ibis MUSIC

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Warszawa w rytmie ibis MUSIC

W środę 8 maja na scenie hotelu ibis Warszawa Stare Miasto wystąpili Linia Nocna i Oly. Koncert wschodzących talentów to część globalnej kampanii ibis MUSIC, realizowanej we współpracy z Sony Music UK's 4th Floor Creative Group i Spotify.

Ten wieczór należał do miłośników muzyki elektronicznej i alternatywnej – tak w dużym skrócie można podsumować koncert, który odbył się 8 maja w hotelu ibis Warszawa Stare Miasto. Sceną zawładnęły wschodzące, muzyczne talenty: Linia Nocna i Oly. Artyści, w ramach globalnej kampanii ibis MUSIC, walczą o udział w wielkim finale, który odbędzie się na jednym z największych festiwali muzycznych w Europie – Sziget Festival 2019. Na laureatów czeka możliwość współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród publiczności nie zabrakło znanych nazwisk ze świata polskiego showbiznesu oraz artystów, którzy z powodzeniem rozpoczynają swoją muzyczną karierę. W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Julia Wróblewska, Adrian Kowalski czy Mery Spolsky.

– Muzyka to nieodłączny element każdej podróży i pasja marki ibis, wokół której konsekwentnie koncentrujemy swoje działania. Wyróżnikiem hoteli ibis na całym świecie jest dziś to, że goście mogą w nich regularnie posłuchać muzyki na żywo – staje się ona tym samym częścią unikatowego doświadczenia z pobytu. Jako marka, chcemy także wspierać wschodzących artystów w ich dążeniu do wymarzonej kariery. Kampania ibis MUSIC to nasz sposób na realizację tego celu – mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR,  Events & Sponsoring Manager Poland & Baltic States w Grupie Accor.

Powiew świeżości

Linia Nocna to elektroniczny duet stworzony przez Monikę Mimi Wydrzyńską i Mikołaja Trybulca. Zespół zadebiutował w czerwcu 2017 roku singlem "Znikam na chwilę", za który otrzymali nagrodę redakcji Chillizet w plebiscycie na "Chilloutowy utwór roku 2017". Klip ma już ponad pół miliona wyświetleń w serwisie YouTube. W marcu ubiegłego roku na rynku ukazał się debiutancki album zespołu o tym samym tytule. Krążek zdobył nominację do nagrody Fryderyki 2019 w kategorii Album Roku.

Z kolei pod pseudonimem Oly. kryje się Aleksandra Komsta, pochodząca z Nałęczowa przedstawicielka alternatywnego popu. Zadebiutowała w serwisie YouTube w 2013 roku, gdzie udostępniała swoje wykonania na autorskim kanale. Debiutancki album Oly. "Home" pojawił się w sprzedaży wiosną 2015 roku nakładem wytwórni Nextpop, a 3 lata później artystka wydała kolejny krążek o tytule "Rzeczy których nie mówię, kiedy jestem dorosła".

W kampanii ibis MUSIC biorą udział 4 państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry. Na 5 koncertach wystąpi w sumie 10 wschodzących, lokalnych artystów. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.ibis-music.com.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij