W kolejnej odsłonie kampanii marka Cheetos zachęca do modowych transformacji garderoby i dzielenia się ich efektami w mediach społecznościowych z wykorzystaniem hashtaga #CheetosCrew.
Z pomocą tym, którzy pragną dodać świeżości swoim stylizacjom i odmienić swoją szafę, przychodzi Chester. Stworzona przez niego kolekcja naklejek na ubrania z efektem neon i świecących w ciemności obejmuje aż 50 różnych wzorów. Łącznie 11 milionów naklejek należy szukać w paczkach chrupek Cheetos z promocyjnym białym banerem.
Zobacz również
– Naszą nową loterią Fashionista 2.0 chcemy zachęcić do poszukiwania swojego własnego stylu i zabawy modą. Teraz dzięki kolekcji aż 50 wzorów naklejek w dwóch efektach można łatwo odmienić ubrania i ruszyć na poszukiwania własnego stylu. Zachęcamy całe rodziny do wspólnej zabawy i udanych metamorfoz – mówi Dorota Surmaczyńska, młodszy kierownik Marki Cheetos.
Od 6 maja działania realizowane są w Internecie, gdzie swoim zasięgiem obejmują social media (Facebook, Instagram, YouTube). Od 13 maja wystartuje telewizyjna odsłona kampanii oraz aktywacja influencerska na platformach Instagram i Tik Tok.
Loteria Fashionista 2.0 trwa od 22 kwietnia do 30 sierpnia 2019 roku. Regulamin loterii dostępny jest na stronie internetowej.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing