Uwolnij dziecięcą radość z paczką Złotych Misiów HARIBO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Uwolnij dziecięcą radość z paczką Złotych Misiów HARIBO

Od kwietnia br. widzowie telewizji mogą obejrzeć nową kampanię marki Haribo. Reklama pokazuje, że w każdym z nas jest ukryta dziecięca radość i wystarczy paczka Złotych Misiów HARIBO, aby ją wydobyć.

W nowym spocie oficjalna atmosfera biurowa zostaje w zaskakujący sposób przełamana. Poważni dorośli niespodziewanie przemawiają dziecięcymi głosami i rozpoczynają zabawną rozmowę o żelkach HARIBO.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chcieliśmy, by komunikacja nawiązywała do motta marki „HARIBO smak radości dla dzieci i dorosłych”.  Nowa reklama trafia w sedno – w prosty i zabawny sposób prezentuje charakter marki komentuje Katarzyna Skrzypczak, brand manager HARIBO.

Pomysłodawcą konceptu jest brytyjska agencja Quitestorm, za produkcję odpowiada Hothead, a lokalną implementację – agencja Pakt. Mindshare Polska odpowiada za planowanie oraz zakup mediów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij